ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فضای قابل دسترس در ارزان ترین نسخه گلکسی اس۶: ۲۳.۵ گیگابایت

سامسونگ معمولا اپلیکیشن های بسیاری را در اسمارت فون های خود به شکل پیش فرض نصب می کند که همین موضوع، موجب افزایش حجم اشغال شده توسط پلتفرم اندروید و رابط کاربری محصولاتش می گردد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

سامسونگ معمولا اپلیکیشن های بسیاری را در اسمارت فون های خود به شکل پیش فرض نصب می کند که همین موضوع، موجب افزایش حجم اشغال شده توسط پلتفرم اندروید و رابط کاربری محصولاتش می گردد.

کاربرانی که از نسخه های ۱۶ گیگابایتی گلکسی اس ۴ و ۵ استفاده نموده اند، به خوبی با مشکل دسترسی به ۸ الی ۹ گیگابایت از فضای قابل دسترس در موبایل خود آشنایی دارند. پیشتر اما این مشکل همواره با استفاده از راهکاری به نام بهره گیری از حافظه های جانبی MicroSD قابل حل بوده؛ در جدید ترین کهکشانی های غول کره ای، البته خبری از این درگاه نیست. از زمان معرفی این محصولات، عاشقان این برند و کیگ هایی که می خواستند تا جدیدترین گلکسی سامسونگ را برای خود برگزینند، همواره نگران این موضوع بوده اند که چه مقدار از فضای ۳۲ گیگابایتی این موبایل برای کاربران در دسترس خواهد بود.

حال به این سوال پاسخ داده شده و می توان گفت این گلکسی اس ۶ و اس ۶ Edge صرفا اندکی بیش از ۲۳ گیگابایت را در اختیار کاربران خواهند گذاشت؛ در نتیجه افرادی که به فضایی بیش از این مقدار نیاز دارند، مجبور خواهند بود تا به سراغ نسخه های گران قیمت تر این محصول، یعنی مدل های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بروند.

بر اساس آمار به دست آمده از مدل ۳۲ گیگابایتی، می توان گفت مدل ۶۴ گیگابایتی، حدود ۵۵ و مدل ۱۲۸ گیگابایتی تقریبا ۱۱۹ گیگابایت فضای خالی در اختیار مصرف کنندگان می گذارند. گفتنیست که سایر موبایل های اندرویدی ۳۲ گیگاباتی نیز، فضای حدودا ۲۵ گیگابایتی قابل استفاده را در اختیار کاربران قرار می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    برا من یکی 128 گیگ هم کافی نیست(5اس 32 گیگ دارم راحت پر شد) فقط 89 تا فیلم اسلوموشن گرفتم 12 تا تایم لپس 2800 تا عکس. 400 تا موزیک توشه :D

  • samsungmobile
    samsungmobile | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    htc one m9 فضای خالیش از این کمتره!
    خود نکسوس 5 سی و دو گیگ هم 6 گیگش اشغال از حافظه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی