ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Nuzzle؛ اپلیکیشنی برای مرور لینک های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان شما

روش هایی که افراد برای اطلاع از تازه ترین اخبار در اینترنت برمی گزینند، بسیارند. عده ای مراجعه مستقیم به وبسایت های خبری را ترجیح می دهند و بعضی دیگر، از فیدهای خبری و اپلیکیشن های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

روش هایی که افراد برای اطلاع از تازه ترین اخبار در اینترنت برمی گزینند، بسیارند. عده ای مراجعه مستقیم به وبسایت های خبری را ترجیح می دهند و بعضی دیگر، از فیدهای خبری و اپلیکیشن های گردآوری اخبار استفاده می کنند.

با این حال، مرور اخبار از طریق لینک های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان در شبکه های اجتماعی، از روش های جدیدی است که اپلیکیشن Nuzzel تجربه آن را برای کاربرانش فراهم کرده.

برای آشنایی بیشتر با نازل، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

استفاده از نازل برای مرور اخبار، شاید زودتر از سایر روش ها شما را به اخبار مطلوبتان برساند؛ چرا که این لینک ها را دوستانتان منتشر می کنند، دوستانی که احتمالا با شما علایق مشترکی داشته و خبرهایی را به اشتراک می گذارند که برای شما هم جالب است.

هر چند اگر به نازل فقط به چشم یک اپ گردآورنده لینک در شبکه های اجتماعی بنگریم، باز هم آن را ابزاری مفید خواهیم یافت. با ورود به اپ، از شما خواسته می شود تا حساب کاربری فیسبوک و توئیتر خود را با آن همگام کنید.

Nuzzel 2

پس از این کار، جدیدترین لینک های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان خود در این دو شبکه اجتماعی را در تایم لاین نازل ملاحظه خواهید کرد. با اشاره روی هر لینک، توسط مرورگر داخلی اپلیکیشن به منبع آن راهنمایی می شوید. حتی اگر ارتباط اینترنتی مطلوبی نداشته باشید، نسخه متنی از هر لینک وجود دارد تا با انتخاب آن، به سرعت و بدون بارگزاری تصاویر از متن خبر مطلع گردید.

لینک ها را می توان بر اساس جدیدترین خبرها مرتب کرد و ضمنا قادرید لینک های اشتراکی تا نهایت هفت روز گذشته را هم در آن مرور کنید. اشتراک مجدد و مشاهده این که چه کسی و در چه زمانی لینک ها را به اشتراک گذاشته نیز از قابلیت های بسیار خوب نازل محسوب می شوند.

نازل به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده و ابزار جالبی برای مطلع شدن از تازه ترین خبرهاست. توصیه می کنیم حداقل یک بار آن را امتحان کنید.

Nuzzel: News From Your Friends

Nuzzel: News From Your Friends

سازنده: Nuzzel قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15.7 / 5.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۹ فروردین ۱۳۹۴

    جالب بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ فروردین ۱۳۹۴

    سپاس جناب بیگ زاده گل

  • Chris
    Chris | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    تشکر از آقای بیگ زاده...

مطالب پیشنهادی