ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن مشخصات جدیدترین فبلت HTC به نام One E9+ در وبسایت آن

کمپانی اچ تی سی، بی سر و صدا و البته به صورت ناخواسته جدیدترین فبلت خود را در وبسایت چینش رونمایی کرد. مشخصات این محصول که One E9+ خوانده می شود شباهت زیادی با اطلاعاتی دارد که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

کمپانی اچ تی سی، بی سر و صدا و البته به صورت ناخواسته جدیدترین فبلت خود را در وبسایت چینش رونمایی کرد. مشخصات این محصول که One E9+ خوانده می شود شباهت زیادی با اطلاعاتی دارد که اوایل همین ماه از آن منتشر شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

مهم ترین خصوصیت این تلفن هوشمند که نیمی از بدنه اش هم از فلز ساخته شده و نیمی دیگر از پلاستیک، نمایشگر 5.5 اینچی Quad HD (با تراکم پیکسلی 534 ppi) است که آن را به شارپ ترین صفحه نمایشی بدل می کند که تاکنون در تلفن های هوشمند ارائه شده از این کمپانی تایوانی شاهدش بوده ایم.

جالب است بدانید که در صفحه مشخصات این محصول که در وبسایت چینی اچ تی سی منتشر شده رزلوشن نمایشگر آن 1080p اعلام گردیده که تصور می شود مربوط به مدل پایین تر E9 باشد.

این محصول همچنین به جای سه گیگابایت با دو گیگابایت رم ارائه شده و دوربین اصلی اش هم به جای 20 مگاپیکسل، 13 مگاپیکسلی عنوان شده.

اگر باقی مشخصات این محصول درست باشند، One E9+ یک فبلت 64 بیتی است که از یک چیپست 2 گیگاهرتزی MT6795M از مدیاتک، 16 گیگابایت حافطه داخلی، درگاه میکرو اس دی با امکان ارتقاء حافظه تا 128 گیگابایت، دو جایگاه سیم کارت نانو، باتری 2800 میلی آمپر ساعتی و دوربین جلویی الترا پیکسل بهره می برد و اسپیکرهای BoomSound نیز در قسمت جلوی بدنه آن خودنمایی می کنند.

علاوه بر اینها، دستگاه مورد بحث از استانداردهای LTE و 802.11ac WiFi پشتیبانی می کند و همه اینها در یک بدنه قطور با ضخامت 7.49 میلیمتر تعبیه شده اند. ناگفته نماند که تاکنون حرفی از قیمت یا زمان عرضه فبلت مذکور به میان نیامده و همچنان باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • united
    united | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    دوربین فوق العاده بی ریختی داره این چه طراحیه اخه زده بیرون به چه گندگی :(

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ فروردین ۱۳۹۴

    با مشخصات این گوشی دقیقا میشه فهمید htc خودش میدونه هیچ جایی در میان فبلت ها نداره و برای خالی نبودن عریضه یه چیزی ساخته ، برای وان مکس هم همین کار رو کرد زمانی که همه گوشی ها اسنپدراگون ۸۰۰ بود این اومد رو فبلتش اسنپدراگون ۶۰۰ انداخت نمیدونم چرا انقد خسیس بازی در میاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی