ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اقتصادی شیائومی همراه با چیپست لیدکور تا 19 فروردین رونمایی می شود

کمی بیش از یک هفته قبل یکی از مدیران چاینا موبایل عکسی را منتشر کرد که ادعا می شد مربوط به تلفن هوشمند اقتصادی و جدید شیائومی باشد که به یک چیپست Leadcore مجهز گشته. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

کمی بیش از یک هفته قبل یکی از مدیران چاینا موبایل عکسی را منتشر کرد که ادعا می شد مربوط به تلفن هوشمند اقتصادی و جدید شیائومی باشد که به یک چیپست Leadcore مجهز گشته.

این گجت قیمتی برابر با 80 دلار آمریکا خواهد داشت و مجوزهای لازم را از سازمان TENAA که همان نسخه چینی FCC است در ماه ژانویه دریافت نموده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا گزارشات جدیدی منتشر شده که مشخصات قبلی شایع شده در رابطه با این محصول را تایید می کند.

انتظار می رود این تلفن هوشمند که نامی هم از آن به میان نیامده دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل باشد.

یک چیپست چهار هسته ای 1.6 گیگاهرتزی Leadcore LC 1860 هم برای این گجت در نظر گرفته شده و جی پی یو  Mali T628 هم پردازش گرافیکی آن را بر عهده دارد.

یک گیگابایت رم به همراه 8 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین درگاه کارت حافظه میکرو اس دی از دیگر امکانات در نظر  گرفته شده برای این تلفن هوشمند است و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و همچنین دوربین 2 مگاپیکسلی و اندروید 4.4.4 که از قبل روی آن نصب شده دیگر امکاناتش را تشکیل می دهند.

تردیدی نیست که فروش موبایلی مانند این، آن هم با قیمت 80 دلار می تواند شیائومی را در رسیدن به هدف خود که همانا فروش 100 میلیون دستگاه تا پایان امسال است، یاری دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    جونم گوشی اقتصادی خخخخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی