ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل چگونه ساعت هوشمند خود را در فروشگاه هایش به نمایش می گذارد؟

اپل استور ها، از لوکس ترین فروشگاه های خرده فروشی در جهان به شمار می روند که از چندی پیش، برای نمایش ساعت اپل دچار دگرگونی ها و تغییراتی گشته اند. آنطور که پیش از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

اپل استور ها، از لوکس ترین فروشگاه های خرده فروشی در جهان به شمار می روند که از چندی پیش، برای نمایش ساعت اپل دچار دگرگونی ها و تغییراتی گشته اند. آنطور که پیش از این نیز مشخص شده بود، ساعت های هوشمند کمپانی مورد بحث از تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) بر روی پیشخوان و میزهای خاصی که برای این منظور طراحی شده اند، قرار خواهند گرفت.

اگر به یک اپل استور دسترسی دارید، متاسفانه سیستم امتحان کردن اپل واچ به این شکل نیست که با حضور به هم رساندن در فروشگاه، بتوانید آن را بر روی مچ دست خود بسته و نحوه کارکردش را مورد بررسی و در نهایت برای خریدش به شکلی مدرن، تصمیم بگیرید؛ افرادی که تمایل به کار کردن با این محصول دارند، پیشتر باید وقت قبلی دریافت نموده و در ساعت مشخصی در فروشگاه، برای تست کردن آن حاضر شوند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ساعت اپل در رنگ، نوع و بندهای بسیاری برای خرید ارائه می گردد و همین موضوع، تصمیم گیری را برای خرید آن دشوار تر می سازد. اپل، خود تلاش نموده تا با ترکیب رنگ هایی از ساعت و بند که جلوه ی بهتری به گجتش می دهند، تصمیم گیری را برای خریداران آسان تر نماید؛ هرچند، مشکلی که وجود دارد نیز این است که افراد داوطلب برای امتحان کردن ساعت اپل، نمی توانند از بند و رنگ های مورد علاقه ی خود استفاده کنند.

applewatchtable

هر بازدید کننده، برای تست نمودن اپل واچ، زمانی بین ۵ الی ۱۵ دقیقه خواهد داشت؛ هر چند که این محدودیت زمانی، برای خریداران نسخه ۱۰ هزار دلاری از ساعت مذکور وجود ندارد.

در نهایت کوپرتینوای ها، ۱۸ ساعت مختلف را بر روی میزی مخصوص قرار داده خواهند داد و کاربران نیز می توانند مدل های مورد علاقه خود را، در طول مدت ۵ الی ۱۵ دقیقه بر روی مچ دستشان امتحان نمایند. جلسه تست کردن و پیش فروش ساعت اپل از تاریخ ۱۰ آوریل و عرضه عمومی آن نیز، از تاریخ ۲۴ آوریل آغاز می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    یه ساعت چیه که این همه کلاس میان

  • ســـــــــپهــــــــر
    ســـــــــپهــــــــر | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    اون طلاییه با بند قرمز خیلی ترکیب رنگ خوبی داره...
    بقیشون چندان وسوسه انگیز نیستند.
    مگه اینکه سال دیگه مدل جدیدش بیاد اینا ارزون تر شن...

    • ســـــــــپهــــــــر
      ســـــــــپهــــــــر | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

      ولی کلن ساعت خیلی بی خوده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی