ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فرش قرمز اپل زیر پای خریدران ادیشن

زمانی که حرف از خرید یک ساعت 10 هزار دلاری به میان می آید، انتظار خریدار هم این است که خدمات درجه یکی را از سوی شرکت ارائه دهنده محصول دریافت نماید و آنطور که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

زمانی که حرف از خرید یک ساعت 10 هزار دلاری به میان می آید، انتظار خریدار هم این است که خدمات درجه یکی را از سوی شرکت ارائه دهنده محصول دریافت نماید و آنطور که به نظر می رسد اپل نیز کاملا برای این مساله آمادگی دارد.

منابع نزدیک به سایت 9to5Mac مدعی شده اند که خریداران ساعت هوشمند طلای اپل موسوم به ادیشن در زمان نیاز داشتن به خدمات پشتیبانی ملزم به انتظار کشیدن و ماندن در صف نخواهند بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این گروه در زمان خرید نیز به سمت جلوی صف هدایت خواهند شد و علاوه بر این یک ساعت زمان در اختیارشان قرار داده می شود تا در یک محوطه خصوصی ساعت را روی دست خود امتحان نموده و با آن کار کنند و دیگر مجبور نیستند که در مدت زمان محدود 15 دقیقه و در حضور دیگران این کار را انجام دهند.

نکته دیگری که در خبر سایت مذکور به آن اشاره شده این است که در صورت بروز هرگونه مشکل برای خریدران نسخه ادیشن، می توانند تا دو سال با یک خط اختصاصی پشتیبان تماس گرفته و به صورت 24 ساعته از خدمات و کمک های آن بهره مند شوند.

البته ناگفته نماند که این سطح از ارائه خدمات در دنیای کالاهای لوکس چندان هم مساله تازه ای به شمار نمی رود اما این کار برای شرکتی که در لیست محصولاتش یک پلیر موسیقی 50 دلاری هم دارد چندان جالب به نظر نمی رسد.

خوشبختانه براساس این گزارش، اپل همه این امکانات را صرفا به مشتریان ثروتمند خود اختصاص نمی دهد و حتی اگر یک مدل استیل معمولی را هم خریداری نمایید می توانید از طریق ویدیو چت با یکی از کارکنان این شرکت تماس گرفته و به صورت پله به پله مراحل تنظیم ساعت هوشمند خود را طی نمایید.

اما نکته مهم اینجاست که اگر در زمره خریداران نسخه اسپورت اپل واچ باشید هیچیک از این خدمات را دریافت نخواهید کرد و کمکی که برای تنظیم ساعت هوشمند خود دریافت می کنید درست در همان حد آیفون خواهد بود.

با این همه، بسیاری از شنیدن این خبر که با خرید نسخه ادیشن، خدماتی تا این سطح را دریافت خواهند کرد خوشحال می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Sadra_Delir
    Sadra_Delir | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    کی واسه چیزی که قراره یه سال دیگه یه مدل دیگه ازش بیاد 10000 دلار پول میده ؟ آدم اگه خیلی پولدار باشه هم نباید پولشو دور بریزه درسته پول خودشه ولی باعث میشه ارزش پول بقیه کم بشه اینجاش نامردیه

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    حتی به خریدش فکرم نمیکنم اگه هر روز یا هر چند روز شارژ بخواد همین گوشی رو هم هر روز بزور میزنم شارژ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی