ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش ۳۳ درصدی سود خالص هوآوی

هوآوی به عنوان دومین شرکت بزرگ تولید کننده تجهیزات مخابراتی دنیا، به تازگی گزارش مالی جدیدی را منتشر نموده است. بر اساس این گزارش، هوآوی موفق شده نسبت به سال گذشته رشدی خیره کننده داشته ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۸

هوآوی به عنوان دومین شرکت بزرگ تولید کننده تجهیزات مخابراتی دنیا، به تازگی گزارش مالی جدیدی را منتشر نموده است. بر اساس این گزارش، هوآوی موفق شده نسبت به سال گذشته رشدی خیره کننده داشته باشد و سود بیشتری را به دست آورد.

چینی ها که در سال ۲۰۱۳ عدد ۳.۳ میلیارد دلار را به عنوان سود خالص خود اعلام کرده بودند، در سال ۲۰۱۴ موفق شدند رشدی ۳۳ درصدی را پشت سر گذارند و به عدد ۴.۵ میلیارد دلار دست پیدا کنند.

طبق آمار و ارقام اعلام شده، درآمد هوآوی نیز با رشدی ۲۱ درصدی همراه بوده است. جالب است بدانید که سیاست های توسعه هوآوی در خارج از مرز های چین، نقش بسیار مهمی در این پیشرفت داشته است؛ مروری بر گزارش مالی نشان می دهد که ۶۰ درصد از درآمد شرکت مذکور، در کشور هایی به جز چین رقم خورده است.

پیشرفت هوآوی در حالی رخ داده که این شرکت در برخی از بازارها با مشکلات بسیاری مواجه بوده است. برای مثال در آمریکا، هوآوی به خاطر ارتباط نزدیکش با دولت چین، به عنوان یک تهدید امنیتی معرفی شد و در استرالیا نیز به علت مسائل جاسوسی، همکاری با این شرکت در پروژه های مخابراتی، متوقف گردید.

هوآوی اعلام کرده که با سرمایه گذاری های سنگین بر روی مواردی همچون پردازش ابری و نسل پنجم تکنولوژی موبایل، قصد دارد در آینده نقش خود را به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه مخابرات به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • pars
    pars | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    جالبه که درامد غیر چینش بهتره ولی بدترین ساپورت رو برای غیر چین داره . نمونش اینکه ماه هاست honor 3C رو به 4.4 در چین بروز کرده ولی نسخه ی غیر چین نداده و اگر نسخه ی چین رو بریزید سیمکارتتون آنتن نمیده ! واقعا در حد بی نهایت ساپورتش افتضاحه این شرکت . ای کاش شیائومی هم به ایران میامد و بنظرم بهترین چینی Xiaomi هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی