ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الجی ارسال دعوت نامه برای مراسم رونمایی از LG G4 را آغاز کرد

پرچمدار آتی الجی در روز هشتم اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد. این کمپانی ارسال دعوت نامه مربوط به کنفرانس خبری اش را آغاز کرده و از دریافت کنندگان خواسته است که «تاریخ آن را ذخیره نمایند». ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

پرچمدار آتی الجی در روز هشتم اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد. این کمپانی ارسال دعوت نامه مربوط به کنفرانس خبری اش را آغاز کرده و از دریافت کنندگان خواسته است که «تاریخ آن را ذخیره نمایند».

روی دعوت نامه ها نوشته شده «فوق العاده را ببنید، احساسی فوق العاده داشته باشید» و خود مراسم هم قرار است که در شهرهای نیویورک، لندن، پاریس، سئول، سنگاپور و استانبول برگزار گردد و به خاطر اختلاف زمانی این شهرها تاریخ واقعی در سه شهر آخر 29 آوریل یا نهم اردیبهشت ماه خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این پرچمدار، شایعات در مورد آن نیز تقویت شده که بخشی از آنها به خاطر فبلت بی نظیری است که گفته می شود در نیمه دوم امسال از سوی الجی معرفی می گردد.

این فبلت که LG G4 Note نام دارد احتمالا همراه با یک استایلوس G Pen مشابه به S Pen عرضه می گردد که همراه با Samsung Galaxy Note 4 در اختیار کاربران قرار گرفت.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، به نظر می رسد که الجی تصمیم گرفته در زمینه ساخت فبلت هایش دنباله رو سامسونگ و سری Galaxy Note آن باشد. با این همه، انتظار می رود که این شرکت همچنان از پلاستیک در ساخت بدنه LG G4 بهره گرفته باشد و این در حالی است که طبق شایعات G4 Note دارای یک بدنه فلزی با کیفیت است.

نکته دیگری که باقی می ماند نمایشگر QHD با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسلی الجی است که سال گذشته برای موبایل G3 در نظر گرفته شده بود و مشخص نیست که آیا پرچمدار جدید هم از همان بهره خواهد برد یا خیر.

در پایان به چیپست اسنپدارگون 808 دستگاه می رسیم که بر اساس شایعه ای که پیشتر منتشر شد احتمالا برای G4 در نظر گرفته شده و همانطور که گفته شد یک تراشه 64 بیتی شش هسته ای است که چهار هسته آن ARM Cortex-A53 و دوتای دیگر ARM Cortex-A57 هستند و پردازش گرافیکی دستگاه را هم Adreno 418 بر عهده دارد.

اوایل امروز این کمپانی کره ای شایعات در مورد داغ شدن بیش از اندازه اسنپدراگون 810 را رد کرده بود اما شاید انتخاب یک چیپست مدل پایین تر دلیل دیگری داشته باشد، مثلا اینکه الجی تصمیم گرفته اسنپدراگون 810 را برای پرچمدار بعدی خود (احتمالا G4 Note) نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • عرفـــان
    عرفـــان | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    این چرم چه معنی ای میتونه داشته باشه؟
    امیدوارم مثل سری نوت نباشه پشتش :/

  • مصطفی م
    مصطفی م | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    چرم واقعى يعنى..؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    از روی شعار میشه حدس زد باید منتظر یه گوشی با صفحه نمایش عالی و یه ارگونامی عالی باشیم هرچی الجی بیشتر پیشرفت کنه من بیشتر لذت میبرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی