ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل هم اکنون موبایل های اندرویدی و حتی کامپیوتر های شما را با آیفون تعویض می کند

اپل از سال ۲۰۱۳ طرحی را شروع کرد که بر اساس آن کاربران می توانستند آیفون های قدیمی خود را تحویل دهند و در ازای آن، آیفون جدید را با تخفیفی ویژه دریافت نمایند. اکنون ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

اپل از سال ۲۰۱۳ طرحی را شروع کرد که بر اساس آن کاربران می توانستند آیفون های قدیمی خود را تحویل دهند و در ازای آن، آیفون جدید را با تخفیفی ویژه دریافت نمایند.

اکنون طبق تغییراتی که در سایت اپل اعمال شده، به نظر می رسد که کوپرتینو قصد دارد این طرح را تا حد امکان گسترش دهد. طرح جدید علاوه بر پذیرش محصولات اپل، موبایل دیگر شرکت ها را نیز از کاربران قبول می کند.

برای آشنایی با جزییات بیشتر این طرح، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

iphone_trade_in

بر اساس طرح جدید اپل، صاحبان برخی از محصولات شرکت های سامسونگ، HTC، ال جی، نوکیا، سونی و بلک بری، می توانند موبایل های قدیمی خود را تحویل داده و در ازای آن آیفونی جدید را دریافت نمایند.

اپل در سایت خود در مورد شرایطی که محصولات قدیمی باید دارا باشد، سخنی به میان نیاورده، اما پیش بینی می شود که تنها محصولاتی از کاربران پذیرفته می شوند که دارای شرایط مطلوبی باشند. جالب اینکه علاوه بر موبایل، اپل PC را نیز در این طرح جای داده است.

کاربران در ازای تحویل محصولات قدیمی خود به اپل، می توانند یکی از آیفون های 6، 6plus و یا 5c را انتخاب کنند و بسته به ارزش دستگاه قبلی خود، تخفیفی را از اپل دریافت نمایند.

البته بد نیست اشاره کنیم که اپل قصد ندارد خود را درگیر این دستگاه های قدیمی کند و برای اجرای طرح مورد نظرش، با شرکت های ثالث مانند Brightstar و Dataserv قراردادی را به امضا رسانده است.

اپل با استفاده از این طرح قصد دارد فرآیند مهاجرت از دیگر پلتفرم ها به iOS را آسان تر کند و بدین شکل کاربران بیشتری را به خانواده خود، اضافه نماید.

این طرح فعلا در آمریکا، کانادا، فرانسه و ایتالیا اجرا می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Aryn
    Aryn | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

    نگفته آيفون ميده ها.گفته credit ميده يعنى ممكنه باز هم مجبور شد كه پول داد ولى خب نه به اندازه پول اصلى آيفون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی