ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

مشخصات تلفن هوشمند LG G4 از طریق بنچمارک GFXBench فاش شد

مدتی است که شایعات در مورد پرچمدار آتی الجی قوت گرفته و حالا که تلفن های هوشمند Galaxy S6 و S6 edge سامسونگ هم رنگ واقعیت به خود گرفته اند، وضعیت این گجت تنها به موبایل رونمایی نشده Xperia ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

مدتی است که شایعات در مورد پرچمدار آتی الجی قوت گرفته و حالا که تلفن های هوشمند Galaxy S6 و S6 edge سامسونگ هم رنگ واقعیت به خود گرفته اند، وضعیت این گجت تنها به موبایل رونمایی نشده Xperia Z4 سونی شباهت دارد.

شایعات اخیر حکایت از آن دارند که دست کم تا یک ماه دیگر چشمانمان به جمال LG G4 روشن خواهند شد، اما تا آن زمان خبرها و تصاویر متعددی از این محصول در فضای مجازی انتشار پیدا می کند که تا حدودی امکانات آن را به تصویر می کشند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اخیرا محصولی به نام LG G4 (F500x) بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته که تا حدودی ابهامات مان در رابطه با امکانات سخت افزاری این تلفن همراه را مرتفع نموده است.

براساس جزئیات به دست آمده از این بنچمارک که در ادامه هم می توانید مطالعه نمایید، این موبایل مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود و از یک چیپست اسنپدراگون 808 کوالکام بهره می برد.

در نتیجه پیش بینی مان این است که با یک چیپست 64 بیتی 6 هسته ای روبرو باشیم که چهارتایشان از نوع ARM Cortex-A53 و دو تای دیگر ARM Cortex-A57 باشند و با یک پردازنده گرافیکی Adreno 418 همراه شده اند.

همانطور که حدس زده اید، چیپست در نظر گرفته شده برای این محصول از لحاظ عملکردی در جایگاه پایین تری در قیاس با نوع هشت هسته ای Snapdragon 810 و پردازنده گرافیکی Adreno 430 آن قرار دارد.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول می توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی (حرفی از درگاه کارت حافظه اس دی به میان نیامده)، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم های UHD و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره نمود.

LG-G4

حال بگذارید باز گردیم به سراغ چیپست این دستگاه؛ در مورد اینکه چرا الجی این مدل را برای پرچمدار خود انتخاب نموده دو فرضیه وجود دارد: نخست اینکه مشکل گرم شدن اسنپدراگون 810 آن را به چنین کاری وادار نموده یا اینکه این اطلاعات احتمالا به یک تلفن پایین رده دیگر تعلق دارند.

از طرفی پیشتر هم شنیده شده بود که الجی در سال جاری میلادی در میان برترین شرکت های ارایه دهنده تلفن های هوشمند قرار نخواهد داشت. برای روشن شدن این موضوع نیز چاره ای جز صبر کردن وجود ندارد.

Supposed-non-final-LG-G4-press-renders Supposed-non-final-LG-G4-press-renders (1) Supposed-non-final-LG-G4-press-renders (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    جالبه لوگو ال جی توی رندرها در جلوی گوشی "جدید" هست در پشت گوشی "قبلی" هست!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی