ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خرید آسان اقلام مورد نیاز روزانه با Dash Button آمازون

آمازون وسیله ای به نام Dash Button ساخته که برای خرید سریع اقلام مورد نیاز روزانه همچون دستمال کاغذی، شوینده، خمیردندان، چای و قهوه و ... به کار می آید. این دکمه به صورت برچسبی ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

آمازون وسیله ای به نام Dash Button ساخته که برای خرید سریع اقلام مورد نیاز روزانه همچون دستمال کاغذی، شوینده، خمیردندان، چای و قهوه و ... به کار می آید. این دکمه به صورت برچسبی است و با چسباندن آن روی محل مورد نظر، مثلاً قهوه ساز، می توانید پس از اتمام قهوه، با فشردن دکمه سریعاً قهوه سفارش دهید.

پس از فشردن دکمه، پیامی برای ادامه خرید یا انصراف در تلفن هوشمند نمایش داده می شود. البته پیشتر نیز آمازون اقدام مشابهی کرده بود و به کاربران اجازه می داد تا با اسکن بارکد این کار را انجام دهند. حال Dash Button برای آسان تر ساختن این فرآیند ساخته شده است.

البته مشکلاتی نیز از جمله سفارش بی رویه و بی اطلاعی از قیمت کالا نیز مطرح هستند که آمازون با اجرای آزمایشی طرح قصد دارد آن ها را برطرف کند. آمازون از سال پیش مشغول آزمایش این دکمه ها بوده و حالا دعوتنامه هایی را برای بعضی کاربران ارسال کرده تا محصول جدیدش را در شرایط واقعی مورد آزمون قرار دهد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

    دروغ اول آپریل نیست احیانا؟ :d

  • maket_bivatan
    maket_bivatan | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

    خیلی ایده ی دم دست و هلوبپر تو گلوییه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی