ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Attack on Titan معرفی شد؛ مروری بر اخبار نینتندو دایرکت

نینتندو شب گذشته کنفرانس خبری جامعی برگزار کرد در آن علاوه بر نمایش تریلر بازی هایی که به زودی منتشر می شوند، اخباری هم به اطلاع کاربران اش رساند. از Fatal Frame جدید گرفته تا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

نینتندو شب گذشته کنفرانس خبری جامعی برگزار کرد در آن علاوه بر نمایش تریلر بازی هایی که به زودی منتشر می شوند، اخباری هم به اطلاع کاربران اش رساند. از Fatal Frame جدید گرفته تا آمیبوهای جدید و بازی های قدیمی که قرار است برای Wii U بازنشر شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طرفداران سبک وحشت می توانند اواخر امسال بازی Fatal Frame: Oracle of the Sodden Raven را برای کنسول Wii U خریداری کنند. همچنین اگر منتظر Mario Maker بودید، ماه سپتامبر انتظارتان به پایان خواهد رسید اما تاریخ عرضه دقیق آن هنوز مشخص نیست.

Anima Crossing: Happy Home Designer بازی جدید نینتندو برای کنسول دستی 3DS است که از کارت های آمیبو پشتیبانی به عمل می آورد. با اسفاده از این کارت ها می توانید طراحی خانه ها را تغییر دهید. برای آن دسته از دارندگان 3DS که قابلیت NFC برای شان فراهم نیست، نینتندو قرار است وسیله ای جانبی منتشر کند.

Shin Megami Tensei x Fire Emblem عنوانی است که در زمستان امسال برای کنسول Wii U و انحصارا در ژاپن منتشر می شود. تاریخ عرضه دقیق مشخص نیست اما به نظر می رسد که نینتندو بدجور به دنبال کسب رضایت مردم کشور خودش است.

yoshis_woolly_world_amiibo

Yoshi's Woolly World هم برای پاییز امسال در نظر گرفته شده. علاوه بر خود بازی، مجسمه های Amiibo نیز معرفی شدند که البته این بار به جای پلاستیک، برای ساخت آن ها از کاموا استفاده شده.

ماریو کارت 8 اگرچه سال پیش منتشر شد اما قرار نیست از زیر رادار نینتندو خارج شود. ماشین ها و موتورهای 200CC طی آپدیتی رایگان به بازی اضافه خواهند شد. تریلر آن را در زیر می توانید ببینید:

Fire Emblem جدید هم در سال 2016 منتشر می شود و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس ما نیست.

Attack on Titan: Humanity in Chains دست آخر برای عرضه در غرب تائید شد. این عنوان از طریق فروشگاه آنلاین 3DS منتشر می شود و بخش Co-op محلی و آنلاین تا 4 بازیکن برای آن در نظر گرفته شده. تریلر بازی را در زیر می توانید مشاهده کنید:

همچنین تریلری جدید از Splatoon منتشر شد که در آن نقشه های جدید به نمایش در آمد:

و یک تریلر جذاب دیگر برای Xenoblade Chronicles 3D:

در انتها مشخص شد که بازی های نینتندو DS و نینتندو 64 قرار است برای Wii U در قالب Virtual Console بازسازی شوند. Yoshi's Island DS و Super Mario 64 دو عنوانی هستند که با 10 دلار در حال حاضر در دسترس هستند.

Yoshi Touch & Go و WarioWare Touched در تاریخ 9 آوریل عرضه می شوند، Donkey Kong 64 در تاریخ 16 آوریل، Mario Kart DS در 23 آوریل و Paper Mario در 30 آوریل عرضه خواهند شد. همه این عناوین با 10 دلار قابل خریداری هستند اما در آینده، عناوین DS از 7 تا 10 دلار و عناوین نینتندو 64 از 10 تا 12 دلار قیمت گذاری می شوند. برای کسانی که این عناوین را روی Virtual Console پیشتر در Wii خریداری کرده اند، تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    جالب بودن

  • Saafa
    Saafa | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    Attack on titan فوق العاده بود!

  • poory_gamer
    poory_gamer | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    بازیشو نمیدونم
    کسی خبر داره attack on titan فصل دومش کی میاد؟

    • Poya
      Poya | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

      سلام
      ٢٠١٦ احتمالا
      نظري در مورد اون كليد كه پدر ارن بهش داد داري؟

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

    دوستانی که حرف از دامان پاک طبیعت می زنن ! مادر طبیعت زده قاطی کرده الان در اوج طبیعت به سر می برم!
    اطلاعات بیشتر در اینستاگرام!
    همینو بگم دارم خفه می شم!

مطالب پیشنهادی