ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاران: سامسونگ در حال بازیابی قدرت خود است

پس از قدم گذاشتن در مسیری اشتباه، سامسونگ دوباره حرکت خود به سوی پیشرفت را آغاز کرده. عملکرد ضعیف گلکسی اس 5، و حضور رقبای بزرگ چینی، لرزشی به اندام روسای سامسونگ انداخت. اما خوشبختانه، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

پس از قدم گذاشتن در مسیری اشتباه، سامسونگ دوباره حرکت خود به سوی پیشرفت را آغاز کرده. عملکرد ضعیف گلکسی اس 5، و حضور رقبای بزرگ چینی، لرزشی به اندام روسای سامسونگ انداخت. اما خوشبختانه، کره ای ها پرچمدارهای جدیدی دارند، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، که قادر به انجام تمام کارهایی است که گلکسی اس 5 نبود.

شاید هنوز پرچمدارهای پر سر و صدا از راه نرسیده باشند اما تاثیرات این دو تلفن و آشتی سامسونگ با فلز و البته طراحی های زیبا و مدرن سبب شده تا ارزش سهام شرکت با رشد خارق العاده 8.6 درصدی مواجه شود. جالب اینکه کره ای ها در سه ماهه گذشته نیز ۱۲.۱ درصد رشد را تجربه کرده بودند و اکنون به لطف پرچمدار جدید، به بالاترین ارزش سهام خود در ۲۱ ماه گذشته دست یافته اند.

همچنین، افزایش چند درصدی سهام برابر است با افزایش 11 میلیارد دلاری ارزش بازار سامسونگ و در نتیجه شروع پیشرفت دوباره سامسونگ پس از رکودی طولانی.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

افزایش ارزش سهام سامسونگ دلیل اصلی تحلیل گران و سرمایه گذاران کره ای است که ادعا می کنند سال 2015، سال بازیابی سامسونگ خواهد بود. آن ها معتقدند سامسونگ با قدرت بازخواهد گشت و این بار صدر بازار را به اشغال خود در خواهد آورد.

البته مطمئن باشید تنها ظاهر کهکشانی های جدید نیست که سامسونگ را قدرتمندتر جلوه می دهد. کره ای ها کوالکام را رها کرده اند و به جای پردازنده های خارجی، به سراغ پردازنده های اگزینوس خودشان رفته اند.

اوایل امروز هم مطلع شدیم که کوپرتینو قرار است برای تجهیز آیفون بعدی از سامسونگ کمک بگیرد. همه این ها در کنار هم سبب می شود سهام داران سامسونگ روزگار خوبی پشت سر بگذارند.

در حالی که فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در فصل مالی پیش رو اثرات خود را نشان خواهد داد، سهام داران منتظر اند تا ببینند سامسونگ در فصلی که اخیرا به اتمام رسید چه کرده. احتمالا گزارش مالی جدید سه شنبه آتی منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محراب
    محراب | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

    پرچم سامی بالاس
    مقایسه دوربین اس 6 با آیفون 6 پلاس http://doorbin.info/smartphone-camera/samsung-galaxy-s6-camera-vs-iphone-6-plus

  • دوستدار دیجیاتو
    دوستدار دیجیاتو | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا از سامسونگ امروزه خوشم نمیاد و فکر کنم بخاطر تغییر سیاستشه

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۴ فروردین ۱۳۹۴

    من بشدت از موفقیت سامی خوشحال شدم همیشه
    چون یکی مهمترین دلایل موفقیت اپل رو رقابتش با سامسونگ میدونم
    چون سالهاست که اپل هیچ رقیب جز سامی نداره و اگر سامی نبود ما ایفون 5 و 5اس و تا 6پلاس رو با تمامه عالی بودن هاشون و ای او اس خوشکل 7 رو نداشتیم یا لااقل کمتر داشتیم
    .
    بدون سامی هیییچ نیازی به بهتر بودن نداشت چون هزاران کیلومتر از رقبای دیگه جلوتر بوده
    پس افرین سامی!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی