ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل چهار ویدیوی آموزشی جدید برای ساعت هوشمند خود منتشر کرد

تا یک هفته دیگر اپل دریافت سفارش برای ساعت هوشمند خود را آغاز خواهد کرد و دو هفته بعد از آن نیز فروش آن را عملیاتی می کند. حال این کمپانی برای آنکه به خریداران ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

تا یک هفته دیگر اپل دریافت سفارش برای ساعت هوشمند خود را آغاز خواهد کرد و دو هفته بعد از آن نیز فروش آن را عملیاتی می کند.

حال این کمپانی برای آنکه به خریداران اپل واچ نشان دهد که ساعت هوشمند جدیدش چه کارکردهایی خواهد داشت، تصمیم گرفته که چهار ویدیوی آموزشی را با عناوین «Welcome»، «Digital Touch»، «Faces» و «Messages» منتشر نماید و انتطار می رود که ویدئوهای آتی آن هم روی دستیار صوتی سیری، سرویس Maps، Apple Pay و موارد دیگر تأکید داشته باشند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این کمپانی همچنین اعلام کرده که فروش محصول تازه خود را صرفا از طریق نوعی سیستم رزرو مدیریت خواهد کرد؛ بدان معنا که نمی توانید هر زمان که دلتان خواست وارد یکی از فروشگاه های اپل شده و با یکی از این ساعت ها از آن خارج شوید.

در عوض برای این منظور لازم است که از تاریخ 21 فروردین ماه 1394 از طریق یکی از فروشگاه های محل اقامت خود برای خرید این ساعت ها ثبت نام نمایید.

قیمت گجت مورد بحث همانطور که پیشتر هم در خبرها آمده بود از 349 دلار برای مدل اسپورت شروع می شود و قیمت گران ترین مدل آن که ادیشن نامیده می شود هم به 17000 دلار می رسد.

در این فیلم های آموزشی حرکات ساده ای که برای روشن کردن ساعت مورد نیاز است به تصویر کشیده شده اند. علاوه بر این، در آنها یاد می گیرید که چگونه صفحه ساعت را تغییر دهید و آن را طبق سلیقه خود شخصی سازی نمایید. همچنین فرا خواهید گرفت که چگونه بدون خارج کردن تلفن همراهتان از داخل جیب خود، از طریق اپل واچ پیام ارسال و دریافت نمایید.

بخش هایی از این فیلم ها هم نحوه کار کردن با چرخنده دیجیتالی ساعت را نشان می دهند و از طریق آن می توانید یکی از دوستانتان را از لیست تماس ها انتخاب نموده و «یک پیامک هوشمند» را برای وی برگزیده و ساعت را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار برای وی پاسخش را ارسال نماید.

به این ترتیب در حالی که پاسخ به صورت خودکار برای ارسال کننده پیام فرستاده می شود شما هم می توانید به صفحه هوم باز گشته و عکس های ذخیره شده روی ساعت را مشاهده نمایید.

در ادامه توجه تان را به تماشای ویدئوهای تبلیغاتی مورد بحث جلب می کنیم. اگر در نظر دارید که یکی از این ساعت ها را خریداری کنید، این فیلم های کوتاه شما را به هیجان آورده و ترغیب تان می کنند که حتما یکی از آنها را خریداری کنید، اگر هم تصمیمی برای این کار ندارید، ممکن است در دیدگاه خود تجدید نظر نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • zoroastrian
    zoroastrian | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

    این اپل واچ کلا واس ماس :D

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

    ساعت اپل خوب میفروشه اینو میدونم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی