ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فریم لپ تاپ 100 دلاری پیکاسا برای کامپیوترهای رزبری پای

کامپیوترهای Respberry Pi در موارد متعدد به کار گرفته نمی شوند و در دستگاه هایی از قبیل تلفن های هوشمند DIY و دوربین های Gif مورد استفاده قرار می گیرند. حالا در کمپین تازه IndieGoGo این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۰

کامپیوترهای Respberry Pi در موارد متعدد به کار گرفته نمی شوند و در دستگاه هایی از قبیل تلفن های هوشمند DIY و دوربین های Gif مورد استفاده قرار می گیرند. حالا در کمپین تازه IndieGoGo این قطعات سخت افزاری به لپ تاپ شما راه می یابند.

پیکاسا در اصل یک پوسته لپ تاپ بوده و برخلاف Pi-Top فاقد یک شاسی چاپ شده با پرینتر های سه بعدی است و در عوض یک نمایشگر ال سی دی 7 اینچی دارد که یک کیبورد هم برایش در نظر گرفته شده و مجموعه ای از پورت های ارتباطی و کابل های شارژ نیز روی بدنه اش به چشم می خورد؛ در واقع هرآنچه که برای کار با یک لپ تاپ نیاز خواهید داشت برای این دستگاه در نظر گرفته شده و تنها کافیست که یکی از کامپیوترهای رزبری پای را داخل آن قرار دهید.

در صورتی که این پروژه بتواند ظرف دو هفته آینده سرمایه ای معادل 25000 دلار را کسب کند، انتظار می رود که دستگاه یاد شده قیمتی برابر با 99 دلار داشته باشد.

علاقمندان به مشارکت در این پروژه می توانند در ازای پرداخت 75 تا 89 دلار یکی از این دستگاه ها را خریداری نمایند. البته ناگفته نماند که برای خرید خود Pi هم باید 35 دلار دیگر علاوه بر 10 دلار بابت خرید باتری و 25 دلار برای دریافت کالا در هر نقطه ای خارج از آفریقا جنوبی پرداخت شود.

به بیان دیگر هزینه ای که باید برای داشتن یکی از این لپ تاپ ها صرف نمایید به مراتب بیشتر از مبلغی است که می توانید در ازای خرید یک کروم بوک معمولی بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی