ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار تلویزیون های 4K سامسونگ قیمتی ۶۵۰۰ دلاری خواهد داشت

برای داشتن جدیدترین و بهترین نمونه از تلویزیون های ultra-HD و 4K سامسونگ، مجبور به پرداخت هزینه ای بسیار بالا خواهید بود؛ هرچند کره ای ها، در این میان مدل هایی با قیمت مناسب نیز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

برای داشتن جدیدترین و بهترین نمونه از تلویزیون های ultra-HD و 4K سامسونگ، مجبور به پرداخت هزینه ای بسیار بالا خواهید بود؛ هرچند کره ای ها، در این میان مدل هایی با قیمت مناسب نیز معرفی نموده اند.

ارزان ترین تلویزیون خمیده و 4K غول کره ای، قیمتی ۶۵۰۰ دلاری خواهد داشت و در انتهای ماه جاری نیز در دسترس خواهد بود. در نمایشگر خمیده ی این تلویزیون، از فناوری nanocrystal نیز بهره گرفته شده که در کنار تکنولوژی PurColor، باعث می گردد تا تصاویر و رنگ ها، به شکلی واضح تر به نمایش در آیند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدل JS9500 در دو اندازه ی ۶۵ و ۸۸ اینچ موجود خواهد بود؛ همانگونه که گفتیم، مدل کوچکتر قیمتی ۶۵۰۰ دلاری خواهد داشت و کمپانی کره ای هنوز خبری در خصوص قیمت مدل ۸۸ اینچ منتشر نکرده، هر چند بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که این قیمت تا ۱۰.۰۰۰ دلار بالا خواهد رفت. برچسب قیمت ۱۰.۰۰۰ دلاری البته بر مدل JS9100 که تلویزیونی ۷۷ است نیز قرار گرفته.

طبق انتظارات، سایر مدل های 4K قیمتی ارزان تر دارند؛ JS9000 مدل خمیده دیگری است که قیمتش از ۳.۵۰۰ برای مدل ۴۸ اینچ دلار آغاز می شود. نمونه ۶۵ اینچی آن البته قمیت ۵.۰۰۰ دلاری را در بر دارد.

اگر هنوز هم به دنبال مدل های ارزان تر می گردید، سامسونگ JS8500 را با قیمت ۳۰۰۰ دلار برای مدل ۵۵ اینچ به شما پیشنهاد می کند. JU6700 هم البته مدل دیگریست که نمونه ۴۰ اینچی با رزولوشن UHD  آن را می توان با ۹۵۰ دلار خرید.

محتوای زیادی با رزولوشن UHD در آمازون و Netflix قرار گرفته و با توجه به عدم تغییر قیمت تلویزیون های 4K نسبت به سال گذشته، همچنان خرید نمونه هایی با رزولوشن UHD منطقی تر به نظر می رسد.

HW-J8500_002_R-Perspective_Black-1280x854

در زمینه نرم افزار نیز باید بگوییم که تمام این تلویزیون ها با پلتفرم تایزن به بازار عرضه می گردند. اسپیکرهای soundbar خمیده این کمپانی را نیز از ۵۰۰ دلار برای مدل J6000 تا ۱۳۰۰ دلار برای مدل J8500 می توان یافت که قادر هستند صدایی بسیار رسا و با کیفیت را به تلویزیون های ۶۵ تا ۷۸ اینچ بیاورند.

WAM-7500

اگر کیفیت صدای soundbar ها نیز به تنهایی شما را راضی نمی کند، می توانید آنها را با اسپیکرهای وایرلس جدید سامسونگ که ظاهری شبیه به تخم مرغ دارند استفاده کنید. اسپیکر جدید شرکت کره ای به نام Radiant 360 R7 صدایی ۳۶۰ درجه از خود ساطع می کند و در نمایشگاه CES معرفی شد و با برچسب قیمتی ۵۰۰ دلاری همراه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • maket_bivatan
    maket_bivatan | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

    هنوز خیلی گرونه
    محلمون تازه خمیده اورده بودن خلق الله کف کرده بودن ازپشت شیشه اینچشو وجب میکردن!

مطالب پیشنهادی