ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی کمپین تبلیغاتی تازه ای را برای موبایل های Xperia Z3 و Z3 Compact آغاز می کند

واحد موبایل سونی این روزها اوضاع خوبی ندارد، با این همه، به نظر می رسد که این شرکت ژاپنی به این زودی ها تصمیمی برای تعطیلی واحد یاد شده ندارد. شایعات اخیر در مورد فروش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

واحد موبایل سونی این روزها اوضاع خوبی ندارد، با این همه، به نظر می رسد که این شرکت ژاپنی به این زودی ها تصمیمی برای تعطیلی واحد یاد شده ندارد.

شایعات اخیر در مورد فروش یا تعطیلی واحد مذکور اما، سونی را بر آن داشته تا در یک اقدام جسورانه کمپین تبلیغاتی تازه ای را برای تلفن های هوشمند Xperia Z3 و Z3 Compact که در سپتامبر گذشته توسط این شرکت رونمایی شدند، به راه بیاندازد.

براساس گفته کاترین چری مدیر بازاریابی این شرکت در انگلستان، ایرلند و Benelux کمپین تبلیغاتی تازه سونی در رسانه های مختلفی از قبیل شبکه های تلویزیونی، بیلبورد و فضای دیجیتال دنبال خواهد شد.

ناگفته نماند که بودجه صرف شده برای راه اندازی این کمپین برابر با هزینه ایست که سونی سال گذشته برای رونمایی از این دو تلفن همراه صرف کرده بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کمی قبل هم سایت Business Insider به نقل از چری نوشته بود که سونی موبایل هنوز هم میدان مبارزه را ترک نکرده و این بخش همچنان «رشدی سودآور» دارد.

کمپین تبلیغاتی جدید سونی توسط Adam&EveDDB کلید خورد و رسما از روز قبل در گوشه و کنار دنیا آغاز شد. در تیزر تبلیغاتی تازه ای که از سوی شرکت مذکور منتشر گشته است تأکید روی نقاط قوت Xperia Z3 و Z3 Compact قرار دارد که از آن جمله می توان به عمر بهتر باتری، عملکرد خوب دوربین در نور کم، استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و توانمندی های Remote Play پلی استیشن اشاره نمود.

جالب است بدانید که این نقاط قوت به روشنی در تبلیغات تازه سونی به تصویر کشیده نشده اند و در عوض تحت عنوان قدرت های فرا انسانی از آنها یاد شده که به لطف دو تلفن هوشمند مورد بحث امکان پذیر گشته اند.

در این تبلیغات جملاتی از این قبیل شنیده می شود: «من می توانم در تاریکی ببینم» یا «من می توانم تا چندین روز بیدار بمانم».

فیلم

کمپانی سونی با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی گسترده برای دو محصول یاد شده می تواند این پیام را به مخاطبانش القا کند که فعلا برنامه ای برای رونمایی از Xperia Z4 ندارد، این در حالی است که شایعات قبلی حکایت از آن داشت که پرچمدار آتی این کمپانی در تابستان سال جاری رونمایی خواهد شد.

مدیر بازاریابی این شرکت هم اعلام کرده بود که Xperia Z3 به پر فروش ترین تلفن هوشمند سونی بدل خواهد شد هرچند که این رقم تأثیری بر جایگاه آن در بازارهای جهانی ندارد چراکه سهم کمپانی مذکور در سطح دنیا از 2 درصد فراتر نمی رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Cerita
    Cerita | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

    سونی گوشه رینگ افتاده هرکی یه چیز بش میگه، مثلا میگن حاشیه زیاده درحالی کمترین حاشیه رو داره
    میگن رابط کاربریش بده درحالی که واقعا زیباست، من هیچ وقت نتونستم لانچر نصب کنم، طراحی آیکون ها بسیار زیباست و طبیعی
    دوربینش بسیار خوبه،کیفیت صفحه نمایش عالی، خود گوشی هم که واقعا از خیلی از گوشیا خوشگلتره، باتریشم خوبه
    به عنوان گوشی بی نظیره اما از هرکی که سونی نداشته بپرسید برعکس حرفای منو میگه
    ثانیا همه کاربرای شرکتای دیگه برای آپدیت گوشی منتظر میمونن بقیه نصب کنن ببینن چی میشه، من با هیچ آپدیتی از سونی مشکل نداشتم

  • YotaByte
    YotaByte | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

    سوتی واقعا دوس ندارم برات اتفاق بدی بیفته.

  • تایسون
    تایسون | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

    بازاریابی و تبلیغات سونی خیلی ضعیف بود
    داره تقویتش میکنه، کار درست همینه
    تو این سریالا رسانه ملی و موزیک ویدیو و.. هم دیدم اکسپریا دستشونه
    وقتی یه گوشی ایده آل و کم نقص مثل خانواده ی Z3 تولید کرده پس قاعدتا باید بفروشه، انقد ازش بفروشه که به سوددهی برسه و این وسط به تبلیغات گسترده نیازه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی