ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاهش 7 درصدی تعداد پیامک نوروزی همراه اولی ها در ایام نوروز

همراه اول نیز مانند ایرانسل، آمار پیامک های ارسالی کاربران خود در نوروز 94 را اعلام کرد که همانند رقیبش با کاهش ارسال پیامک مشترکان در عید امسال مواجه گردیده. البته همراه اولی ها بیشتر ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۳

همراه اول نیز مانند ایرانسل، آمار پیامک های ارسالی کاربران خود در نوروز 94 را اعلام کرد که همانند رقیبش با کاهش ارسال پیامک مشترکان در عید امسال مواجه گردیده.

البته همراه اولی ها بیشتر از ایرانسلی ها، اقدام به ارسال پیام کوتاه در نوروز 94 کرده اند و این اپراتور تنها با کاهش 7 درصدی ارسال پیامک های نوروزی مواجه شده، در حالی که شرکت رقیب با کاهش 16 درصدی ارسال پیامک در عید امسال روبرو بوده است.

طی تعطیلات نوروز 94 (از 29 اسفند تا 14 فروردین)، 10 میلیارد و 794 میلیون و 805 هزار و 608 پیامک در شبکه همراه اول ارسال شده، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته مشترکان این شرکت مخابراتی حدود 11 میلیارد و 500 میلیون پیام کوتاه فرستاده بودند.

همچنین، مشترکان اپراتور اول طی 24 ساعت آغازین تعطیلات نوروزی، با ارسال یک میلیارد و 163 میلیون و 676 هزار و 959 پیامک، به استقبال سال نو رفتند.

با توجه به آمار منتشره از ایرانسل و همراه اول، بر اساس مصوبه مجلس، مشترکان این دو اپراتور تلفن همراه با ارسال پیام کوتاه در نوروز 19 میلیارد و 435 میلیون و 641 هزار و 693 تومان را به خزانه دولت واریز نموده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • baraeen
    baraeen | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    مشخصه که کاهش پیدا کرده، اون هم با این همه اپ ارتباطی که فراگیر شده.

  • mohammad
    mohammad | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

    اینم اخر عاقبت افزایش قیمت پیامک ها
    به زودی بیشتر ضرر خواهی داد

  • عیسی
    عیسی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

    قیمت sms هم مدام به سمت بالا سیر میکنه..... معلوم نیست اینا برای چی مدام تعرفه ها عوض میکنن....... میخوان جیب ملت رو بچاپن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی