ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانسل
تکنولوژی

رگولاتوری برای جبران ضرر کاربران ایرانسل دست به کار می شود

بسیاری از کاربران بسته های اینترنتی ایرانسل به این مشکل برخورد کرده اند که پس از پایان طرح تشویقی خود، پیامکی برای اطلاع رسانی در مورد اتمام بسته برایشان ارسال نشده و از این موضوع بی خبر ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

بسیاری از کاربران بسته های اینترنتی ایرانسل به این مشکل برخورد کرده اند که پس از پایان طرح تشویقی خود، پیامکی برای اطلاع رسانی در مورد اتمام بسته برایشان ارسال نشده و از این موضوع بی خبر می مانند.

بدین ترتیب پس از اتمام طرح، استفاده دیتای کاربران، به صورت خودکار وارد مصرف آزاد اینترنتی می شوند و با تعرفه کیلوبایتی 0.5 ریال محاسبه می گردد که سبب اتمام سریع شارژ حساب مشترکان اعتباری و افزایش غیر متعارف قبض کاربران دائمی می گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این موضوع سبب افزایش شکایات برخی ازمشترکان اپراتور دوم، مخصوصا کاربران شبکه های 3G و 4G گشته و باعث وارد آمدن زیان های مالی به آنها شده. اما ایرانسل مدعی گردیده کسانی که امکان اطلاع رسانی USSD را فعال کرده باشند از پایان بسته اینترنتی خود با خبر می شوند.

با ادامه یافتن این موضوع  و فراگیر شدن مشکل در میان مشترکان و پیگیری رسانه ها، معاون بررسی‌های فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به فارس گفت: با توجه به گزارش‌ های دریافت شده از سوی مشترکان مبنی بر عدم اعلام و اطلاع از اتمام بسته‌ های اینترنت شرکت ایرانسل در مهلت اعلام شده و متضرر شدن کاربران از این بابت، بررسی موضوع برای یافتن راه‌ حل در دستور کار قرار گرفته است.

عباسی شاهکوه افزود: با توجه به اینکه این شیوه عملکرد، خسارت‌های مالی برای مشترکان ایجاد می‌ کند، برای جلوگیری از آن، باید دستورالعمل مشخص و یکپارچه‌ ای برای اطلاع‌ رسانی دقیق درباره پایان بسته‌ ها تدوین و اجرا شود.

آیا شما با این مشکل مواجه شده اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • بهنام
    بهنام | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    بله برای من هم این مشکل پیش آمد و تنها زمانی متوجه شدم که سقف 50 هزار تومانی سیم کارت هم پر شد و سیم کات مسدود شد!

  • Nee_Mac
    Nee_Mac | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    بله برای م هم همین طور شد یییهو ۸۰ هزار تومن زد تو قبض شوکه شدم
    طوری شد که ایرانسل اس ام اس زد که بدهی شما از حد اعتبارتان گذشته و خط شما مسدود شد تازه فهمیدم وای د د

  • احمدرضا
    احمدرضا | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    من رفته بودم نمایشگاه الکامپ دیدم 2 گیگ اینترنت دارم شروع کردم به دانلود هرچی از طریق USSD تست میکردم هیچی از حسابم کم نمیشد تا اینکه شب اومدم خونه من 70 هزار طلب تو حسابم داشتم خطم هم دایمی یه دفعه اس ام اس اومد که اقا شما 450هزار بدهکاری در صورتی که سف سیم کارت من 50 هزار بود
    زنگ زدم اپراتور جواب درستی هم ندادن چون با این سیم کارتم کار میکنم مجبور شدم بدم ولی هیچ وقت راضی نیستم و واعا اینا پول حروم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی