ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و استخدام ۵۰۰ هوادار تقلبی برای مراسم معارفه گلکسی S6 در کشور چین

طبق گزارش هایی که اخیراً از طریق منابع خبری ساکن در شهر شانگهای انتشار یافته اند، سامسونگ روز جمعه مراسمی را در این شهر برگزار کرده و طی آن به معرفی دو موبایل پرچمدار تازه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

طبق گزارش هایی که اخیراً از طریق منابع خبری ساکن در شهر شانگهای انتشار یافته اند، سامسونگ روز جمعه مراسمی را در این شهر برگزار کرده و طی آن به معرفی دو موبایل پرچمدار تازه اش یعنی گلکسی S6 و S6 اج پرداخته است.

اما ظاهراً ابر کمپانی تکنولوژیک کره ای قادر نبوده سالن رویداد را با هواداران واقعی برند خود پر نماید و در نهایت مجبور شده به ۵۰۰ نفر مبلغی را پرداخته تا از خالی ماندن صندلی ها جلوگیری کرده و در مقابل رسانه ها نیز آبروداری نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

۵۰۰ هوادار تقلبی سامسونگ تقریباً نیمی از حاضرین سالن ۱۰۰۰ نفره محل برگزاری مراسم را تشکیل می داده اند. به گفته ی یکی از کسانی که وظیفه ی انتخاب و گزینش افراد مذکور را بر عهده داشته، کره ای ها ترجیح شان بر آن بوده سالن را با نفراتی زیر ۳۰ سال که ظاهری شبیه دانش آموزان و دانشجویان داشته اند پر نمایند.

برای یک ساعت حضور در مراسم ۴.۸ دلار به برگزیدگان پرداخت شده و فرد مسئول استخدام نیز در ازای گزینش و جذب هر نفر ۳.۲ دلار دریافت نموده است. سپس به این نفرات تذکر داده شده در مواجه با رسانه ها علت حضور خود در رویداد سامسونگ را علاقه ی شخصی به این برند و موبایل های جدیدش بیان کنند.

نکته در اینجاست با همه ی این تدابیر بازهم با به اتمام رسیدن مراسم و فراهم شدن فرصت مشاهده ی از نزدیک محصولات تازه، بیشتر حاضرین بوسیله ی آیفون کمپانی اپل از گلکسی S6 و S6 اج عکس می گرفته اند.

یکی از کسانی که در رویداد جمعه ی غول تکنولوژی کره ای حضور داشته نیز ذکر کرده، وی از طریق بنری تبلیغاتی در اپلیکیشن پیغام رسان WeChat متوجه برگزاری مراسم گشته و به او گفته شده با حضوری بیش از ۱۵ دقیقه در کنفرانس خبری مرتبط مبلغی برابر با ۸.۱۴ دلار دریافت خواهد نمود.

همه ی هواداران استخدامی موظف بوده اند، تصویر، شماره تلفن و نام خودشان را در گروهی معین در WeChat به ثبت رسانده و صفحه ی Samsung Galaxy Baidu را نیز لایک کنند.

شاید این خبر در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد ولی آنطور که شواهد نشان می دهند سامسونگ روزگاری سخت را در یکی از بزرگترین بازارهای موبایل جهان پشت سر می گذارد و تلاش دارد علیرغم از دست دادن سهم بزرگی از بازار مذکور ظاهر خود را به صورت کامل حفظ نماید.

طبق آمار و گزارشی که توسط Kantar Worldpane منتشر گشته، بین ماه های دسامبر و فوریه آیفون اپل موفق گشته ۲۷.۶ درصد از بازار کشور اژدهای سرخ را به تصاحب خود دربیاورد و در بازه ی زمانی ذکر شده آیفون ۶ محبوب ترین موبایل در نزد چینی ها بوده است. در پشت سر اسمارت فون کوپرتینویی ها شیائومی Redmi (با سهم ۱۰.۲٪ از بازار) قرار داشته و آیفون ۶ پلاس نیز در جایگاه سوم ایستاده.

سامسونگ که روزگاری بر بازار مورد بحث فرمانروایی می کرد حالا سایه ای سنگین از رقبا را بر بالای سر خودش می بیند هر چند که هنوز امیدش را از دست نداده و باور دارد آینده پیش رو اشتباهات ناخوشایند گذشته را جبران خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • htc lover
    htc lover | ۲ فروردین ۱۳۹۶

    حالا هی برید سامسونگ بخرید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی