ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۶ در برابر گلکسی S6 اج؛ کدامیک از آزمایش سقوط سربلند بیرون می آیند؟ [تماشا کنید]

هیچ چیز دردناک تر از این نیست که یک تلفن هوشمند پرچمدار و گرانقیمت تهیه کنید و بعد به هر دلیلی از دست تان بر روی سطحی سخت سقوط کند. معمولاً پس از این اتفاق ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

هیچ چیز دردناک تر از این نیست که یک تلفن هوشمند پرچمدار و گرانقیمت تهیه کنید و بعد به هر دلیلی از دست تان بر روی سطحی سخت سقوط کند. معمولاً پس از این اتفاق بلافاصله کاربران موبایل خود را برداشته و امید دارند که کمترین آسیب ممکن به آن وارد شده باشد.

به صورت رایج طی یک سقوط، اصلی ترین قطعاتی که دچار صدمه می شوند دوربین و نمایشگر هستند، البته ارتفاع نیز عامل موثری به حساب می آید و هر چه مقدارش بیشتر باشد لطمه های وارده زیادتر خواهند بود.

قبلاً در دیجیاتو و در ویدئوهایی اختصاصی اکسپریا Z3 از سونی و Desire Eye از HTC را مورد آزمایش سقوط قرار دادیم تا توان مقاومتی آنها در شرایط سخت سنجیده شود. حال صاحبان کانال EverythingApplePro در یوتوب دو محصول پر سر و صدای این روزهای بازار را به چالش کشیده اند تا مشخص گردد آیفون ۶ از اپل و گلکسی S6 اج از سامسونگ وقتی از ارتفاعات و زوایای مختلف به زمین می افتند تا چه حد می توانند دوام بیاورند و کدام بخش هایشان بیشتر آسیب می بیند.

طبق ویدئوی مورد بحث به نظر می رسد علیرغم طعنه ها و کنایه های مختلفی که به کمپانی کره ای در طول هفته های اخیر زده می شد کهکشانی تازه وارد آنها دوام بهتری را در قیاس با آخرین دستاورد اپل ارائه می نماید.

از شما دعوت به عمل می آوریم تا این تست سقوط را مشاهده کرده و نظرات خود را در همین رابطه با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • peyman
    peyman | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    دمش گرم اس ۶ خیلی خوب بود البته گوریلاگلس ۴ هم عالی بود ک صفحش انقد خوب بود اما در مجموع خیلی خوب بود مخصوصا جنس پشت بدنش آیفون از قدیم ضعیف بود ۵اس رو ک دوبار خودم دیدم پوکید از نزدیک

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی