ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدیدی از سونی اکسپریا Z4 منتشر شد [تصاویر بروز رسانی شدند]

روز گذشته جدیدترین تصاویر ملقب به پرچمدار جدید کمپانی سونی به نام Z4 را برایتان به نمایش گذاشتیم؛ امروز اما چند تصویر جدیدتر در فضای مجازی منتشر شده که موبایل مذکور را در حال کار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

روز گذشته جدیدترین تصاویر ملقب به پرچمدار جدید کمپانی سونی به نام Z4 را برایتان به نمایش گذاشتیم؛ امروز اما چند تصویر جدیدتر در فضای مجازی منتشر شده که موبایل مذکور را در حال کار کردن به نمایش می کشند.

اسپیکرهای اکسپریا Z4 در شکاف باریکی در گوشه این موبایل جای گرفته اند و دوربین جلو به همراه LED مخصوص نوتیفیکیشن ها، در جای همیشگی قرار دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پشت اکسپریا Z4 به شکل یک دست از شیشه بوده و از زبان طراحی همیشگی سونی بهره می برد. لوگوی سونی در میانه قاب پشتی و دوربین اصلی به همراه فلاش نیز در بالای آن قرار گرفته.

خوشبختانه همانند پرچمدار فعلی سونی، این اسمارت فون نیز فاقد درپوش برای پورت هایش است و با این حال، توانسته گواهی IP68 را نیز به دست آورد که تضمین کننده مقاومت Z4 در برابر آب و گرد و غبار است.

همراه با تصاویر، ادعاهای تازه ای نیز در خصوص سخت افزار به کار رفته در پرچمدار آتی سونی منتشر شده؛ اخبار جدید حاکی از آن هستند که موبایل مورد بحث با نمایشگری ۵.۲ اینچی و با دو نمونه ی FullHD و یا QHD در اختیار کاربران قرار می گیرد. همانگونه که در خبرهای قبلی نیز ذکر شده بود، این موبایل از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده و قسمت جالب ماجرا اینجاست که در جدیدترین شایعات، عنوان شده که Z4 از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

این پرچمدار به همراه اندروید ۵ به دست مشتریان خواهد رسید.

gsmarena_002 gsmarena_003Xperia-Z4-NWE-03Xperia-Z4-NWE-02Xperia-Z4-NWE-05Xperia-Z4-NWE-06

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • jahanjkb
    jahanjkb | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    ما ک از سامی رفتیم سونی و ی زد3 گرفتیم خعلیم عالی اگه زد4بیاد اصن لازم نمیبینم ک تعویض کنم فک کنم بیشترین مهاجرت از زد1 و زد باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی