ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحولات در بخش تولید پنل LCD شرکت شارپ تا سال آینده

قسمت الکتریک شرکت شارپ، برای کسب درآمد با مشکل مواجه بوده و در آستانه ارائه گزارش مالی دیگریست که مشخصا نشانگر ضررهای این کمپانی است. سرمایه گذاران و بانک هایی که در مدت ضرردهی سرمایه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۴

قسمت الکتریک شرکت شارپ، برای کسب درآمد با مشکل مواجه بوده و در آستانه ارائه گزارش مالی دیگریست که مشخصا نشانگر ضررهای این کمپانی است. سرمایه گذاران و بانک هایی که در مدت ضرردهی سرمایه های خود را به این شرکت تزریق کرده بودند، از شارپ شدیدا تقاضا دارند بخش های زیان آور را بفروشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برخی خبرگزاری ها می گویند که تصمیم سازنده ژاپنی بر این شده که بخش تولید پنل های LCD اش را به فروش برساند؛ در اولین مرحله نیز، بخش تولید پنل های نمایشگر برای موبایل های هوشمند و تبلت ها تا پیش از مارس سال آینده به فروش خواهد رسید.

حال صرفا می دانیم که تا سال آینده، شاهد دگرگونی خاصی در این کمپانی خواهیم بود و اوضاع به شکل فعلی باقی نخواهند ماند؛ یا این بخش به شکل کلی به فروش می رسد، یا دوباره شارپ می تواند از طریق کمک های دولتی و وام های بانکی، آن را زنده نگه دارد، و یا در سناریویی دیگر، شاید این شرکت صرفا درصدی از این بخش را واگذار نماید تا همچنان قدرت تصمیم گیری را در اختیار داشته باشد.

سخنگوی شارپ نیز اذعان می دارد که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و مدیران این شرکت فعلا در حال بررسی هستند. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که شارپ باید بخش تولید پنل های LCD خود را با Japan Display ادغام سازد؛ هرچند که بعید به نظر می رسد غول ژاپنی، تن به چنین تصمیمی دهد. شارپ همچنین از Japan Industrial Solutions درخواست سرمایه گذاری ۲۵۳ میلیون دلاری در بخش تولید پنل ها را داشته اما هنوز از این کمپانی، پاسخی دریافت نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • samsungmobile
    samsungmobile | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    فکر میکنم 2 سال پیش بود سامسونگ 3% سهام شارپ حدود 110 میلیون دلار خرید!!!

  • Cerita
    Cerita | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    شرکت های ژاپنی چشون شده؟ اون از سونی اینم شارپ، بقیه رو هم من خبر ندارم
    پس کی جا اینارو میگیره؟ چین؟ وای به روزی که تکنولوژی پیشگام دست چینیا باشه

  • محمد استاد
    محمد استاد | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    lcd های شارپ واقعا یه سر گردن از همه شرکت ها بالا تر حدود 10 سال پیش lcd شارپ خریدیم ، دقت رنگش بقدری خوب که الان با این همه پیشرفت تکنولوژی هنوز نمایشگری ندیدم که به این اندازه دقتش بالا باشه فقط سونی که میتونه حرفی برا گفتن داشته باشه

  • عیسی
    عیسی | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    دوران اوجش لوگوش رو لباس منچستر یونایتد بود....

مطالب پیشنهادی