ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخی از کاربران در مورد نمایشگر گلکسی S6 اج گلایه دارند

تعدادی از کاربرانی که تلفن هوشمند گلکسی S6 اج را خریداری کرده اند گزارش نموده اند به محض اینکه موبایل تازه ی خود را از درون جعبه بیرون آورده اند بر روی نمایشگر آن خط ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

تعدادی از کاربرانی که تلفن هوشمند گلکسی S6 اج را خریداری کرده اند گزارش نموده اند به محض اینکه موبایل تازه ی خود را از درون جعبه بیرون آورده اند بر روی نمایشگر آن خط و خش هایی واضح و به باریکی یک تار مو قابل رویت بوده است.

اگر بخواهیم این خش ها را توصیف کنیم، بر طبق تصاویر موجود باید بگوییم هنگامی که نمایشگر در معرض تابش مستقیم نور قرار می گیرد سطح آن مشابه رنگ پولیش خورده ی یک خودرو به نظر می رسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

صفحه نمایش گلکسی S6 اج و همچنین قسمت جلویی آن توسط گوریلا گلس ۴ مورد محافظت قرار گرفته و البته این محافظ بر روی لبه های کناری نیز خمیده گشته تا بتواند به صورت کامل قسمت جلویی پرچمدار جدید سامسونگ را پوشش دهد.

اما با همه ی این تفاسیر هنوز هم مشخص نیست که چرا برخی از موبایل های تحویل داده شده به کاربران نمایشگرهایی با وضعیت ظاهری نامطلوب دارند، ضمن اینکه عکس هایی دیگر نیز موجود هستند که نشان می دهند صفحه نمایش های دارای خط و خش در قیاس با مواردی که اشکال ظاهری نداشته اند رنگ ها را به درستی به تصویر نمی کشند.

البته گفته می شود تا کنون این اشکال بیشتر در اسمارت فون هایی که توسط اپراتور مخابراتی T-Mobile به متقاضیان تحویل داده شده اند رویت گشته و باید منتظر ماند و دید با عرضه ی محصول مورد بحث از جانب سایر اپراتورهای بزرگ دامنه ی مسئله ی مذکور گسترده تر خواهد شد و یا صرفاً تولیدات اولیه ای که در اختیار T-Mobile قرار گرفته اند با چنین مشکلی مواجه بوده اند.

Galaxy-S6-edge-display-scratches-out-of-the-box (1) Galaxy-S6-edge-display-scratches-out-of-the-box (2) Galaxy-S6-edge-display-scratches-out-of-the-box (4) Galaxy-S6-edge-display-scratches-out-of-the-box (5) Galaxy-S6-edge-display-scratches-out-of-the-box

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • وحید
    وحید | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    تا جایی که معلومه،امروز یعنی 22 غروردین فروش جهانی و رسمیش اغاز شده و این عکس یک هفته پیش تو اینترنت بود،پس امکان اینکه این نسخه تقلبی باشه و انداخته باشن به این کاربر بسیار زیاده و نزدیک به صد هست،گوریلا گلس 3هم اینجوری نمیشد،اینکه 4 ،لطفا بخاطر طرفداری از یه برند امریکایی،بقیه برند هارو خورد نکنیم،چون این چیزا الکیه و معلومه این عکس از یه گوشی تقلبی گرفته شده

  • علی
    علی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    تست شکستن گردو با گلکسی S6!!!
    http://www.aparat.com/v/Yu9X4

  • عباس.
    عباس. | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    موقع خرید فروشنده باز میکنه من تست میکنم بعد میخرم پلمپ مال خودش باید تست کنم بعد میخرم

  • Armin Abdi
    Armin Abdi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا سامسونگ یه پرچمدار بدون مشکلات و حواشی بعدش بیرون نمیده! :-D
    (شوخی بود، ناراحت نشید)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی