ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تیزر تبلیغاتی جدید از موبایل P8؛ برای مشاهده شگفتی نور آماده باشید

همانطور که می دانید هوآوی خود را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش آماده می کند. این تلفن هوشمند P8 نام دارد و کمپانی سازنده هم اسمش را تأیید کرده و در کنار آن، ویدئوی جدیدی از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

همانطور که می دانید هوآوی خود را برای رونمایی از پرچمدار جدیدش آماده می کند. این تلفن هوشمند P8 نام دارد و کمپانی سازنده هم اسمش را تأیید کرده و در کنار آن، ویدئوی جدیدی از آن را منتشر ساخته که به ما یادآوری می کند موبایل مورد بحث کمتر از 10 روز دیگر (26 فروردین ماه) در لندن رونمایی می شود.

مدت این ویدیوی کوتاه از 1:40 ثانیه فراتر نمی رود و اطلاعات جدیدی را در مورد پرچمدار تازه هوآوی در خود ندارد و در عوض روی این مسأله تاکید می کند که تلفن هوشمند مورد بحث امکانی را برای کاربرانش فراهم می آورد که «شگفتی نور را ببینند و از آن عکس بگیرند».

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

انتظار می رود که این محصول یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی داشته باشد که به احتمال زیاد هوآوی عملکرد هردویشان را در محیط های کم نور تقویت نموده.

جدای از دوربین ها، گفته می شود که P8 دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل باشد و از یک چیپست هشت هسته ای Kirin 935، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و باتری 3000 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

مدل کوچک تری از این پرچمدار نیز احتمالا با نام P8 Lite در راه است، اما مشخص نشده که آیا این محصول هم در همان تاریخ 26 فروردین ماه رونمایی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علی
    علی | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    :|
    تبلیغش در حد افتضاح بود.
    ایده که کلا در حد تخیل.
    شخصیتم مث آساسین rouge
    مثلا فک کن تو اون زمان که اونقدر پیشرفتس اینطور اتفاقی بیوفته.
    از هوآوی انتظار نمیرفت.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی