ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندی رابین و جذب سرمایه ۴۸ میلیون دلاری برای استارتاپ رباتیک خود

اخیرا داستان اندروید و سرگذشت اندی رابین را به شکل کامل برایتان توضیح دادیم؛ او در سال ۲۰۰۵ اندروید را به گوگل فروخت و تا سال ۲۰۱۳ مدیریت آن را بر عهده داشت. وی در اکتبر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اخیرا داستان اندروید و سرگذشت اندی رابین را به شکل کامل برایتان توضیح دادیم؛ او در سال ۲۰۰۵ اندروید را به گوگل فروخت و تا سال ۲۰۱۳ مدیریت آن را بر عهده داشت. وی در اکتبر سال ۲۰۱۴ به طور کامل کمپانی گوگل را ترک کرد تا بر روی استارتاپ شخصی اش که گفته می شود تلاش دارد تا علم رباتیک را به جلو براند، تمرکز کند.

حال مجله Fortune گزارش می دهد که در اسناد موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، مدارکی به دست آمده که خبر از سرمایه گذاری ۴۸ میلیون دلاری در استارتاپ رابین می دهد.

سرمایه گذاری ۴۸ میلیون دلاری از سوی کمپانی Redpoint Ventures صورت گرفته؛ این شرکت تاریخچه ای بلند مدت در زمینه سرمایه گذاری داشته و تا به حال با ۳۰۰ شرکت همکاری کرده است. Redpoint همچنین جایی است که رابین برای اولین بار ایده ی اندروید را مطرح کرده بود.

اندی رابین شخصا در راس تیم مدیریتی این استارتاپ قرار گرفته و یکی از کارمندان سابق گوگل به نام Matt Hershenson در هیئت مدیره و یکی از مدیران پیشین مایکروسافت به نام Peter Barrett به همراه Bruce Leak که قبلا در تاسیس WebTV همکاری داشته، با رابین همکاری می کنند.

تحلیلگران اعتقاد دارند که سرمایه گذاری در Playground Global با ریسک بالایی همراه است و هنوز هویت افرادی که در این استارتاپ سرمایه گذاری نموده اند (به جز شرکت Redpoint) مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram
    bahram | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    ینی بازم یه انقلاب دیگه در راهه؟

مطالب پیشنهادی