ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برتری سامسونگ بر اپل در نظرسنجی «وفاداری مشتری»

اگرچه نام اپل همواره در صدر جدول آماری «رضایت مندی مشتری» در نظرسنجی های مختلف درخشیده،‌ اما بر اساس نظرسنجی SurveyMonkey، این بار سامسونگ است که در رقابت این دو شرکت، عنوان «وفاداری مشتری» را ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگرچه نام اپل همواره در صدر جدول آماری «رضایت مندی مشتری» در نظرسنجی های مختلف درخشیده،‌ اما بر اساس نظرسنجی SurveyMonkey، این بار سامسونگ است که در رقابت این دو شرکت، عنوان «وفاداری مشتری» را از آن خود نموده. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این سرویس نظرسنجی آنلاین پس از بررسی نظر ۵۰۰۰ شرکت کننده در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۴، مشخص کرد که اپل و سامسونگ هر دو در صدر جدول وفاداری مشتری در میان سایر شرکت های تکنولوژی و نرم افزاری هستند.

در حالی که نمودار وفاداری مشتریان، ۱۹ امتیاز را به شکل میانگین برای سایر شرکت ها در نظر گرفته، این اپل است که با ۲۸ امتیاز و سپس در جایگاه نخست نیز سامسونگ با ۳۵ امتیاز قرار گرفته اند.

از مایکروسافت می توان به عنوان شکست خورده ترین شرکت (بزرگ) در این نظرسنجی یاد کرد، این کمپانی موفق به کسب امتیاز منفی ۸ شده است. تلکام نیز و برخی دیگر از شرکت های ارائه دهنده شبکه های کابلی، آماری بدتر،‌ یعنی منفی ۱۷ را کسب نموده اند.

در نظرسنجی دیگری که رضایتمندی مشتریان را می سنجد، SurveyMonkey گزارش می دهد که این بار اپل با امتیاز ۴۱ درصد و سامسونگ هم امتیاز ۲۵ درصدی را کسب کرده و در ادامه مایکروسافت توانسته ۱۹ درصد رضایت مشتریان را برآورده سازد.

SoftwareElectronics-in-customer-service-satisfaction

TelecomCable-consumer-loyalty

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • genius
    genius | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    جایی که بحث وفاداری به سامسونگ پیش بیاد من یکی از ارکانش محسوب میشم!!چون تو روزگاری که خیلی از افرادی که چه اینجا یا حتی با دید وسیع تر در کل دنیا امروز خودشون رو یک طرفدار سامسونگ میدونن هنوز فکر میکردن قطب جهان تکنولوژی نوکیاس و اصلا اسم سامسونگ به گوششون نخورده بود،من داشتم از امکانات و کیفیت خاص گوشیهای سامسونگ که اون موقع هر چند هنوز اسمارت نبودن اما جوری محیط جاوا رو براش تعریف کرده بودن که یه سر و گردن از گوشیهای جاوای سایر برندها بالاتر بود لذت میبردم و این رویه سالهاست که ادامه داره و حتی اگه روزی بر فرض محال سامی در میزان فروش و شهرت از سکه بیفته برای من تازه شرایط میشه مثل سابق و انتخابم مثل همیشه سامسونگ خواهد بود....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی