ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی جدید الجی و ارائه اطلاعات بیشتر در مورد دوربین G4

شرکت الجی با انتشار ویدیوهایی، موج تبلیغاتی تازه ای را در مورد پرچمدار آتی خود به راه انداخته و سعی دارد که در هر یک از آنها به کارایی مشخصی از این تلفن هوشمند بپردازد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

شرکت الجی با انتشار ویدیوهایی، موج تبلیغاتی تازه ای را در مورد پرچمدار آتی خود به راه انداخته و سعی دارد که در هر یک از آنها به کارایی مشخصی از این تلفن هوشمند بپردازد.

کمپین تبلیغاتی جدید این کمپانی روز گذشته و با انتشار ویدئویی در مورد رابط کاربری LG UX 4.0 (با محوریت انسان) آغاز شد و امروز هم ویدئویی در مورد دوربین جدید این موبایل در فضای مجازی به انتشار رسید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

متأسفانه این ویدئو جزئیات زیادی را در مورد دوربین G4 در خود ندارد اما نشان می دهد که گشودگی دهانه لنز آن برابر با F 1.8 است که اختلاف اندکی با دوربین گلکسی S6 (با گشودگی دهانه لنز  F1.9) دارد و انتظار می رود که عملکرد آن را در جذب نور بهبود بخشیده و کیفیت عکس هایش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

طبق شایعات، پرچمدار جدید الجی مجهز به یک ماژول دوربین 20 مگاپیکسلی است و با نگاهی به تصاویر لو رفته پیرامون آن می توان حدس زد که لنز به مراتب بزرگ تری در قیاس با LG G3 برایش در نظر گرفته شده که این مسأله هم حکایت از وجود یک حسگر دوربین بزرگ تر دارد.

الجی اعلام نموده که تلفن هوشمند جدید خود را در تاریخ 8 اردیبهشت ماه رونمایی می کند و به همین دلیل زمان زیادی برای اطلاع یافتن از جزئیات بیشتر آن باقی نمانده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mr.Sanayi
    Mr.Sanayi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    بنظر من تمام موفقیت G3 بخاطر عدم رضایت از گالگسی اس 5 بود هر چقدر خوب باشه G4 باز هم من فکر نمیکنم با اون رابط کار بری کارتونیش کاربر خاصی رو از خریدن اس 6 منصرف کنه
    شاید بازار خریدش مربوط به کاربران راضی از G2 و شاید کاربرانی که دوست دارن G3 رو با G4 عوض کنن باشه اما کاربرانه دیگر برند هارو جذب کردن یه جذابیت فوق العاده میخواد یا یه افت محسوس تو اون برند همه خوب بودن شاید HTC یکمی کم کاری کرد ولی بازم فک نمیکنم کسی که M8 داره بخواد اونو با G4 عوض کنه

    این نظر منه

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    f1.8 ! خیلی خوبه..
    آیا واقعا میتونه s6 رو بترکونه؟ سوالِ بزرگیه. منظرم.....

    • samsungmobile
      samsungmobile | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

      سوالت بستگی به عملکرد اسنپ 810 داره!
      ولی آمار فروش سامسونگ تو پرچمدار به وضوح چندین برابر از بقیه اندرویدی ها بهتره!
      شرکتی شایسته و قابل احترام ال جی که تا جای ممکن بدون حاشیه و قوی (مثل ایسوس) گجت های خوب داده اما حقش اونطور که باید ادا نشده!

  • dandelion
    dandelion | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    خیلی خوبه
    فقط کاش بدنه اش پلاستیکی نباشه

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴

    احتمالا همون 20 مگاپیکسل باشه با فلاش شبیه نکسوس 6 که دورش تعبیه شده دوربین جی3 عالی بود بخصوص با اون فوکوس لیزری توپ حتما اینم عالی هستش

مطالب پیشنهادی