ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Reverse Movie FX؛ اپلیکیشنی برای ساخت ویدئوهای معکوس

سینماگران معمولا برای ضبط برخی سکانس های مشکل، از تکنیک فیلمبرداری معکوس استفاده می کنند و Reverse Movie FX اپلیکیشنی است که توانایی ساخت چنین صحنه هایی را به موبایل های شما می آورد. در ادامه با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سینماگران معمولا برای ضبط برخی سکانس های مشکل، از تکنیک فیلمبرداری معکوس استفاده می کنند و Reverse Movie FX اپلیکیشنی است که توانایی ساخت چنین صحنه هایی را به موبایل های شما می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فیلم برداری معکوس بدین معناست که شما صحنه ای را در حالت عادی ضبط و در حالت معکوس، پخشش خواهید کرد. مثلا از یک لیوان آب پرتقال در حال خالی شدن فیلم می گیرید و سپس با پخش آن در حالت معکوس، خواهید دید که آب میوه به درون لیوان باز خواهد گشت.

unnamed (1)

ایده ها برای ضبط چنین ویدئوهایی فراوانند. فقط باید ذهن خلاقی داشته باشید و آنها را در مسیر درست به کار بگیرید. Reverse Movie FX به غیر از معکوس کردن ویدئوهای شما، می تواند برای چاشنی کار به آن موسیقی هم اضافه کند.

ضمنا لازم نیست که حتما ویدئو را در همان لحظه ضبط کنید، بلکه قادرید تمام ویدئوهای موجود در گالری موبایلتان را نیز با این اپلیکیشن معکوس کنید. فایل خروجی اپلیکیشن نیز به صورت ویدئوی معکوس و اصلی یا برعکس این حالت، یعنی ویدئوی اصلی و معکوس قابل پخش و ذخیره خواهد بود.

اشتراک گذاری ویدئوها از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی از دیگر قابلیت های Reverse Movie FX به حساب می آیند. اگر به ساختن ویدئوهای خلاقانه علاقه مندید، Reverse Movie FX را دانلود کرده و دوستانتان را با قابلیت های آن شگفت زده کنید.

Reverse Movie FX - magic video

Reverse Movie FX - magic video

سازنده: Bizo Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۸ آبان ۱۳۹۵

    از برنامه بوم رنگ اینستا کپی کردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی