ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با GMeet آشنا شوید؛ پلتفرم جدید گوگل برای برگزاری کنفرانس های مجازی

اگر در شرکت خود از مجموعه ابزارهای Google Apps برای مرتفع ساختن نیازهای کاری تان استفاده می کنید احتمالا با Hangout آشنایی دارید و آن را برای برگزاری کنفرانس با دیگر همکارانتان به کار می برید. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

اگر در شرکت خود از مجموعه ابزارهای Google Apps برای مرتفع ساختن نیازهای کاری تان استفاده می کنید احتمالا با Hangout آشنایی دارید و آن را برای برگزاری کنفرانس با دیگر همکارانتان به کار می برید.

علت اصلی سودمند بودند این اپ آن است که کاربران پلتفرم های مختلف نظیر اندروید، کروم، ویندوز و موارد دیگر می توانند از آن استفاده نمایند و در هر نقطه ای از دنیا که باشند قادرند به لطف آن به جلسات بپیوندند.

حالا به نظر می آید که گوگل مشغول ساخت ابزار دیگری است که می تواند به عنوان نخستین گزینه برای برقراری کنفرانس های راه دور مورد استفاده قرار گیرد.

البته این بدان معنا نخواهد بود که ابزار یاد شده روزی Hangout را کنار خواهد زد، بلکه پیش بینی می شود که در آینده به عنوان یک گزینه جایگزین برای رسیدن به برخی اهداف Hangout مورد استفاده قرار گیرد و به لطف امکانات خوبش بتواند مورد توجه کاربران قرار گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ابزار مورد بحث GMeet خوانده می شود و ظاهرا امکانات اولیه تماس های ویدئویی Hangout را در خود دارد و علاوه بر این، به لطف آن می توان رویدادهایی را برای برخی از نشست های مشخص تعریف نموده و افراد تنها با کلیک یک دکمه می توانند به آن بپیوندند.

این ابزار توسط فردی به نام Florian Kiersch رویت شد و اوایل امروز بود که در اکانت Google+ خود به آن اشاره کرده و یادآور شد که این ابزار در حال حاضر بیشتر به یک پروژه داخلی شباهت دارد.

به همین دلیل  نمی توان مشخص نمود که آیا پروژه مذکور می تواند عاقبت به عنوان یک کالا یا خدمات مصرفی در اختیار عموم قرار بگیرد یا خیر، در هر صورت، آنطور که به نظر می رسد فعلا فقط کارکنان گوگل امکان لاگین کردن به سرویس مذکور را دارند.

فلورین خاطر نشان کرده که علیرغم این مسأله، در صورتی که کد رویداد مورد نظر را در اختیار داشته باشید یا اینکه یکی از افراد حاضر در نشست را بشناسید می توانید به GMeet ملحق شوید. لازم است یادآور شویم که هم اکنون جزئیات زیادی در مورد این سرویس در دسترس نیست.

هم اکنون تنها یک افزونه کروم برای این اپلیکیشن موجود است و تعدادی اسکرین شات از یک اپلیکیشن اندرویدی، بنابراین به نظر می رسد که گوگل قصد دارد که این سرویس را هم از طریق دسکتاپ و هم موبایل ارائه نماید تا پیوستن افراد به آن آسان تر شود.

اینکه اهالی مانتین ویو در نظر دارند این سرویس را ارائه کنند یا خیر هنوز هم مشخص نیست و باید همچنان برای روشن تر شدن موضوع منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • PPP
    PPP | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    اگه بشه براهمه ... می زارم!

  • YotaByte
    YotaByte | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    اگه معرفی بشه آموزش ۳دی مکس میزارم برا همه دیجیاتویی ها

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    اگه معرفی بشه آخرهفته ها یه کنفرانس تحلیل هفتگی می زارم!

    • knight.bivatan
      knight.bivatan | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

      منم راه بدید جوو خراب نمیکنم

مطالب پیشنهادی