ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت پتنت تلفن هوشمندی به شکل دستبند از سوی سامسونگ

اگر تا به امروز تصور می کردید که Galaxy S6 edge و Gear S برترین شاهکارهای سامسونگ در حوزه نمایشگرهای منعطف OLED بوده اند، بهتر است به شما بگوییم که سخت در اشتباهید و باید در این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اگر تا به امروز تصور می کردید که Galaxy S6 edge و Gear S برترین شاهکارهای سامسونگ در حوزه نمایشگرهای منعطف OLED بوده اند، بهتر است به شما بگوییم که سخت در اشتباهید و باید در این رابطه تجدید نظر نمایید.

این کمپانی کره ای، 5 سال گذشته را صرف تحقیق در این رابطه نموده و در همین راستا نیز پتنت هایی را از ایده های آینده نگرانه خود به ثبت رسانده که هنوز زمان عرضه آنها فرا نرسیده.

در  ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

علیرغم پنهانکاری های سامسونگ در این رابطه، گاهی اوقات اطلاعاتی هرچند مختصر پیرامون پروژه های در حال انجام آن به دست می آید که نمی توان با شنیدن آنها شگفت زده نشد.

جدیدترین اثر هنری این شرکت نوعی دستگاه ترکیبی متشکل از تلفن هوشمند و دستبند بوده که به زبان ساده تر، نوعی نمایشگرOLED است که به تعدادی قسمت قابل چرخش متصل شده؛ به بیان دیگر این قسمت ها هم می توانند خم شده و شکلی مانند دستبند را به خود بگیرند و هم اینکه یه صورت «مسطح» در آیند که می تواند یک تلفن همراه یا هر چیز دیگری باشد.

با در نظر داشتن تصویر این دستگاه، به نظر می رسد که بیشتر با نوعی ابزار تزئینی روبرو باشیم تا گجتی که بتوان به صورت روزانه از آن استفاده نمود، با این همه، طرح مفهومی ارائه شده در نوع خود بسیار زیبا و منحصربفرد به نظر می آید و ممکن است از آنچه تصورش را می کنیم جالب تر باشد.

کسی چه می داند، شاید تا 100 سال دیگر تکنولوژی آنقدر پیشرفت کند که دیگر نیازی به پوشیدن این دستگاه هم نباشد و بشر بتواند آن را در داخل بدن خود کار بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Iman
    Iman | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    اینکه نوشته اپل!

  • erfaan
    erfaan | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    این پتنتلی اپا چیه رو عکس؟ یادش بخیر یه زمانی هممون منتظر نوکیا ۸۸۸ بودیم ..

    • آرش
      آرش | ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

      خوشحال شدم یکی یادش هست اونو
      یادش به خیر نوکیا

مطالب پیشنهادی