ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی پرچمدار جدیدش را پیش از معرفی رسمی در اختیار هواداران قرار می دهد

شرکت ال جی اعلام نموده که در کنار بخشی از برنامه ویژه ای که برای عرضه پرچمدار بعدی خود به نام G4 دارد، می خواهد به ۴۰۰۰ نفر از کاربران عادی اجازه دهد تا هفته ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

شرکت ال جی اعلام نموده که در کنار بخشی از برنامه ویژه ای که برای عرضه پرچمدار بعدی خود به نام G4 دارد، می خواهد به ۴۰۰۰ نفر از کاربران عادی اجازه دهد تا هفته ها پیش از معرفی و عرضه رسمی این موبایل، بتوانند آن را تست کنند.

این برنامه از همین امروز در کره جنوبی به اجرا درخواهد آمد و در روز های آینده نیز در بازار کشور های کانادا، چین، برزیل، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ژاپن، مکزیک، سنگاپور، ترکیه، انگلستان و آمریکا اجرایی خواهد شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت کره ای ال جی اذعان داشته که نحوه انتخاب افراد شرکت کننده در این برنامه، از طریق پاسخگویی به سوالات در وب سایت و شبکه های اجتماعی این شرکت خواهد بود؛ گفته می شود جزییات بیشتر در خصوص نحوه گزینش کاربران و همینطور کلیت طرح،‌ در روزهای آتی در وب سایت مذکور به نمایش در خواهد آمد.

هر کدام از ۴۰۰۰ نفر کاربر انتخاب شده، صرفا برای مدت ۳۰ روز یک G4 هدیه می گیرند و عجیب اینجاست که پس از این مدت نیز باید اسمارت فون یاد شده را به LG برگردانند. این طور که به نظر می رسد شرکت کره ای در قبال این لطف بزرگ خود، انتظاراتی نیز از کاربران دارد که هنوز به شکل کامل مشخص نگشته اند. گفته می شود شرکت کره ای در این میان جوایزی را نیز برای برخی از شرکت کنندگان در نظر گرفته است.

تا معرفی رسمی LG G4 صرفا ۲۰ روز باقی مانده و برنامه های عجیب ال جی این سوال را در ذهن طرفداران این برند تداعی می کند که واقعا شرکت کره ای چه در سر دارد؛ در روز های گذشته کمپانی مورد بحث از رابط کاربری جدید خود به نام UX 4.0 نیز پرده برداشت و با وجود برنامه جدیدی که تدوین گشته، مشخصا تصاویر بسیاری از طریق این افراد انتخاب شده در فضای مجازی منتشر خواهد شد. سوال اینجاست که LG در ۲۸ آوریل قصد رونمایی از چه بخش «معرفی نشده ای» را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    امسال سال الجی به نظرم با اون دوربین با اف 1.8

  • SamanSJ
    SamanSJ | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    :/
    :|
    هدفش چیه از این کار؟؟؟
    بعدشم چرا اصلا پس بگیره؟؟؟
    خب تعداد رو میاورد پایین و پس نمیگرفت
    اینجوری خیلی قشنگ تر بود که
    من همین الان هم بخوان بهم بدن فرض این که انتخاب شده باشم هم قبول نمیکنم...حال ندارم باز یک ماه دیگه اطلاعات گوشی رو بردارم بریزم روی گوشی دیگه

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

      درود

      در متن خبر هم هست، هدف تست نهایی محصول از دید کاربران نهایی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی