ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند One M9 Plus از HTC رسماً معرفی شد

تنها چند هفته پس از معرفی تلفن هوشند One M9 کمپانی HTC از اسمارت فون دیگری با عنوان One M9 Plus پرده برداشته که ابعادی اندکی بزرگتر دارد، از بدنه ی یکپارچه فلزی بهره مند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۵

تنها چند هفته پس از معرفی تلفن هوشند One M9 کمپانی HTC از اسمارت فون دیگری با عنوان One M9 Plus پرده برداشته که ابعادی اندکی بزرگتر دارد، از بدنه ی یکپارچه فلزی بهره مند بوده و در دکمه ی Home آن نیز یک اسکنر اثر انگشت گنجانده شده است.

تایوانی ها در دستاورد جدید خود همانطوری که در شایعات هم شنیده بودیم مجدداً به سراغ دوربین دوگانه رفته اند و البته تلفن هوشمند مذکور که در پکن رونمایی شده، قرار است فقط و به صورت انحصاری در کشور چین به فروش برسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از جمله مشخصه های فنی M9 Plus می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین جلویی اولترا پیکسلی، چیپست هشت هسته ای ۲.۲ گیگاهرتزی MT6795T مدیاتک و سه گیگابایت حافظه ی رم اشاره کرد. ابعاد آن نیز برابر با ۱۵۰.۹۹ در ۷۱.۹۹ در ۹.۶۱ میلی متر هستند.

HTC-One-M9-Plus-official-images

موبایل مورد بحث در سه رنگ عرضه خواهد شد که عبارتند از نقره ای با نوار طلایی در اطراف بدنه، طلایی کامل و خاکستری. در قسمت جلویی محصول اسپیکرهای دوگانه BoomSound قرار گرفته اند که از تکنولوژی صدای فراگیر دالبی نیز پشتیبانی به عمل می آورند.

اسکنر اثر انگشت تعبیه گشته در One M9 Plus از سرویس پرداخت AliPay که در بین کاربران چینی بسیار محبوبیت دارد هم پشتیبانی به عمل می آورد. در حالیکه Apple Pay فعلا به ایالات متحده محدود گشته به نظر می آید HTC پیش دستی کرده و تلاش دارد تا خدمات پرداخت موبایلی در قاره ی کهن را از طریق بازار پرجمعیتی مانند بازار کشور اژدهای سرخ به تصاحب خود درآورد.

HTC-One-M9-Plus-official-images (1)

با اضافه شدن نمایشگر QHD، حسگر اثر انگشت و سایر مشخصه هایی که در حد پرچمداران امروزی هستند به واقع M9 Plus را می توان صاحب مشخصاتی دانست که شاید بسیاری انتظار آنها را در One M9 می کشیدند.

باید منتظر ماند و دید جایگزینی چیپست جدید مدیاتک به جای اسنپدراگون ۸۱۰ چه اثری بر کارایی کلی تلفن هوشمند فوق الذکر داشته و آیا می تواند بر استقبال کاربران از آن تاثیر گذار باشد یا خیر.

نظر شما در رابطه با One M9 Plus چیست و سیاست های HTC در رابطه با عرضه ی چنین محصولی به صورت انحصاری در کشور چین را چگونه ارزیابی می کنید؟

HTC-One-M9-Plus-official-images

HTC-One-M9-Plus-unveiling-images (1)

HTC-One-M9-Plus-unveiling-images (2)

HTC-One-M9-Plus-unveiling-images (3)

HTC-One-M9-Plus-unveiling-images (4)

HTC-One-M9-Plus-unveiling-images (5)

HTC-One-M9-Plus-unveiling-images (6)

HTC-One-M9-Plus-unveiling-images (7)

HTC-One-M9-Plus-unveiling-images

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • مهسا
    مهسا | ۶ تیر ۱۳۹۴

    کسی می دونه قیمتش چنده؟

  • amin kh
    amin kh | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    یه سوال فنی
    انقد کپی کپی میکنید مگه چه ضرری برای مصرف کننده داره چه عیبی داره وقتی کپی شده باید بین شرکتا این بحثا باشه نه کاربرا کاربر گوشی که امکانات و... مد نظرشو داره انتخاب کنه کپی هم هست باشه

    • amin
      amin | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

      ببخشید هی اختار میداد میگفت نظر تکراریه ولی صفحه عوض نشد اسمو عوض کردم دوباره بفرستم دیدم دوتا فرستادم

  • امین
    امین | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    یه سوال فنی
    انقد کپی کپی میکنید مگه چه ضرری برای مصرف کننده داره چه عیبی داره وقتی کپی شده باید بین شرکتا این بحثا باشه نه کاربرا کاربر گوشی که امکانات و... مد نظرشو داره انتخاب کنه کپی هم هست باشه

  • ali
    ali | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    نام صحیح گوشی + one m9 هست نه plus!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی