ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و بروز رسانی ویندوز با کد Redstone در سال ۲۰۱۶

مایکروسافت برای ویندوز ۸.۱ خود از کد رمز Windows Blue استفاده می کرد و اگر خاطرتان باشد، چنین کدی برای ویندوز ۱۰ نیز Threshold نام داشت. این طور که به تازگی و از طریق منابع داخلی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

مایکروسافت برای ویندوز ۸.۱ خود از کد رمز Windows Blue استفاده می کرد و اگر خاطرتان باشد، چنین کدی برای ویندوز ۱۰ نیز Threshold نام داشت. این طور که به تازگی و از طریق منابع داخلی مایکروسافت خبر رسیده، شرکت مذکور تمایل دارد تا از نام Redstone برای برنامه های ویندوز خود در سال ۲۰۱۶ بهره گیرد.

منابع داخلی مایکروسافت به وب سایت The Verge خبر داده اند که این شرکت تمایل دارد هسته های اصلی ویندوز را در سال ۲۰۱۶ بروز رسانی نماید،‌ این آپدیت ها در دو مرحله و یکی در فصل تابستان و دیگری در پاییز سال آینده ارائه خواهند شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آپدیت های Redstone به شکل گسترده ای طراحی می شوند تا پاسخگوی سخت افزار های جدید و دستگاه هایی که از ویندوز پشتیبانی می کنند باشند؛ برای مثال اکس باکس، سرفس هاب، موبایل ها، هولولنز،‌ مایکروسافت بند،‌ آفیس و سایر محصولاتی که از هسته اصلی ویندوز بهره می جویند.

شرکت یاد شده در حال حاضر بنا دارد تا به شکل ماهانه، نسخه های پیش نمایش ویندوز ۱۰ را برای کاربران عرضه نماید؛ این شرکت همینطور از برنامه «ویندوز به عنوان یک سرویس» نیز پرده برداشته. نسخه ۱۰ از ویندوز در تابستان جاری به شکل نهایی عرضه خواهد گشت اما مایکروسافت همچنان به آپدیت های ماهانه ی خود ادامه خواهد داد. شرکت مذکور در نسخه ویندوز مخصوص موبایل خود نیز امکانات بسیار بیشتری را برای کاربران موبایل فراهم آورده و در آینده قصد دارد کلیه محصولات سخت افزاری که با ویندوز کار می کنند را به شکلی مشابه، بروز رسانی کرده و قابلیت های کلی و جدید ویندوز را به آنها نیز بیاورد.

آپدیت های ویندوز Redstone به عنوان ویندوز ۱۱ یا ۱۲ عرضه نمی گردند و بیشتر حالتی مثل ویندوز ۱۰.۱ خواهند داشت که در واقع امکانات بیشتری به هسته آن وارد شده و می تواند در گجت های مختلف، عملکردی مطلوب تر از خود بر جای گذارد. اهالی ردموند در روزهای پایانی ماه میلادی جاری می خواهند می خواهند اطلاعات تازه تری را در خصوص هولولنز و ویندوز ۱۰ را فاش کنند و احتمال می رود مدیران این شرکت بخواهند در خصوص برنامه «ویندوز به عنوان یک سرویس» و همینطور آپدیت Redstone نیز توضیحاتی ارائه کنند. آنطور که منابع داخلی مایکروسافت خبر می دهند، در خصوص انتخاب این نام حدودا دو ماه پیش صحبت کرده اند، در نتیجه شاید هنوز اندکی زود باشد که انتظار داشته باشیم برنامه هایشان در این خصوص را با ما در میان بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • hacker
    hacker | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    تا مهی یه دفه ی نسخه ی ویندوز بیرون ندن ول کن نیستن

  • big bird
    big bird | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    بیل گیتس هم ماین کرفت بازی میکنه ها !!!!
    ای کلک

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    به به اول تصمیم داشتم خود ویندوز رو بگیرم الان تو نظرمه که یه لپ تاپ جدید مبنی بر ویندوز 10 بگیرم

  • Kaboos31
    Kaboos31 | ۱۹ فروردین ۱۳۹۴

    بچه هاي ماينكرفتي ميدونند رد استون چيه
    راستي نميخوان نسخه موبايلو كامل كنن؟

مطالب پیشنهادی