ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب سرویس اشتراک ماهانه راه اندازی می کند

طی چند ماه آینده، برنامه اشتراک ماهانه یوتوب در دسترس کاربرانی قرار خواهد گرفت که مایلند ماهانه 10 دلار بپردازند تا ارزشی افزوده دریافت کنند. یوتوب اخیرا این خبر را به گوش صاحبان کانال های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

طی چند ماه آینده، برنامه اشتراک ماهانه یوتوب در دسترس کاربرانی قرار خواهد گرفت که مایلند ماهانه 10 دلار بپردازند تا ارزشی افزوده دریافت کنند. یوتوب اخیرا این خبر را به گوش صاحبان کانال های پرطرفدار رسانده. سرویس مذکور هنوز نامی ندارد و تاریخی برای عرضه آن در نظر گرفته نشده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کاربران با پرداخت 10 دلار به صورت ماهانه می توانند یوتوب را بدون تبلیغات مشاهده کرده و ویدیوها را در دستگاه های همراه خود به صورت آفلاین ضبط کنند. همچنین صاحبان کانال ها می توانند ویدیوها را به گونه ای قرار دهند که تنها دارندگان نسخه پرمیوم حساب کاربری یوتوب قادر به تماشای آن باشند.

برای دسته بندی های مختلف، مثل موسیقی یا برنامه های مخصوص کودکان، امکان وجود اشتراک های ماهانه با قیمت پایین تر هم وجود دارد. برای مثال، Youtube Music Key از ماه نوامبر تاکنون در فاز بتا قرار دارد و گوگل اعلام کرده که هر زمان سرویس از فاز بتا خارج شود، ماهانه 7.99 دلار هزینه خواهد داشت.

با این اشتراک ماهانه، کانال ها می توانند راه جدیدی برای کسب درآمد داشته باشند. در حالی که یوتوب هنوز هم 45 درصد درآمد کل تبلیغات را از کانال ها کسب می کند اما 55 درصد باقی با شرکایی می رسد که کانال ها را در اختیار دارند.

اگر بحث اشتراک ماهانه مطرح شود، رقم کل درآمد نیز افزایش می یابد و در نتیجه هم یوتوب و هم صاحبان کانال های پرطرفدار می توانند مبالغ بسیار بیشتری، بر اساس میزان دقایقی که کاربران در کانال های شان سپری می کنند به جیب بزنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • سروش
    سروش | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    ده دلار بدیم که تبلیغات نبینیم؟! این پلاگین رو روی مرورگرتون نصب کنید. دیگه تبلیغ نمی بینید هیچ جا
    www.adblockplus.org

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی