ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید اسکوئر انیکس معرفی شد؛ Deus Ex: Mankind Divided

اسکوئر انیکس پس از دو روز جنجال خبری، از Deus Ex: Mankind Divided، بازی جدید استودیو Eidos Montreal و ادامه ای بر Deus Ex: Human Revolution پرده برداشت. همزمان با اعلام این خبر توسط اسکوئر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

اسکوئر انیکس پس از دو روز جنجال خبری، از Deus Ex: Mankind Divided، بازی جدید استودیو Eidos Montreal و ادامه ای بر Deus Ex: Human Revolution پرده برداشت. همزمان با اعلام این خبر توسط اسکوئر انیکس و انتشار تریلر سینمایی 3 دقیقه ای آن، وبسایت گیم اینفورمر هم از کاور ماه بعد مجله خود رونمایی کرد.

گیم اینفورمر معمولا هر ماه یک بازی بزرگ را که قبلا معرفی نشده روی جلد خود می آورد و گزارشی ویژه به آن اختصاص می دهد. جریانات این بازی، در سال 2029 و دو سال پس از اتفاقات Human Revolution رخ می دهد.

حملات تروریستی حالا به اوج خود رسیده اند و Adam Jensen، ماموری ویژه که به تکنولوژی های مختلفی مجهز شده به پا می خیزد و خود را درگیر ماجرایی خطرناک می کند.

Mankind Divided با موتور Dawn و با همکاری AMD در حال توسعه است. نسخه پی سی از دایرکت اکس 12 و TressFX مخصوص کارت های AMD پشتیبانی می کند. هنوز تاریخ عرضه ای برای بازی اعلام نشده اما ساخت آن برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان مورد تائید است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا تصاویر و تریلر Deus Ex: Mankind Divided را با یکدیگر تماشا کنیم.

deus_ex_mankind_divided_screenshot-3

deus_ex_mankind_divided_screenshot-5

deus_ex_mankind_divided_screenshot-2

deus_ex_mankind_divided_screenshot-4

DAWN_ENGINE_inengine_screen_1.0

cover-reveal-front-610.0

deus_ex_mankind_divided_screenshot-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Arya
    Arya | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

    اقاواقعاً اين بازي تو نوع خودش محشره من فك ميكردم كه اساسينس با فاركراي خيلي توپن ولي وقتي اين بازي رو نصب كردم و بازي كردم كاملاً نظرى عوض شد واقعاً به اونايي كه اين بازي رو نكردن پيشنهاد ميكنم اين بازي رو تهيه كنن و بازي كنن تا بفهمي من چي ميگم .واقعاً منتظرم كه اين بازي بياد I love Deus Ex❤️❤️❤️

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی