ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در تولید گلکسی اس 6 اج با مشکلی جدی مواجه است

J.K. Shin، مدیر بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام نموده ممکن است به خاطر دشواری های موجود در ساخت نمایشگرهای خمیده مورد نیاز تلفن هوشمند گلکسی اس 6 اج تولید و عرضه ی این محصول با محدودیت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

J.K. Shin، مدیر بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس امروز اعلام نموده ممکن است به خاطر دشواری های موجود در ساخت نمایشگرهای خمیده مورد نیاز تلفن هوشمند گلکسی اس 6 اج تولید و عرضه ی این محصول با محدودیت هایی مواجه گردد.

آقای Shin که در سئول، پایتخت کشور کره جنوبی، و در نشستی خبری حضور یافته بود به رسانه ها گفت، علیرغم تقاضای بسیار بالا برای پرچمدار جدید کمپانی اش فرآیند تامین و تولید صفحه نمایش آن بسیار پیچیده و سخت به حساب می آید و این موضوع ظاهراً برای آنها دردسر ساز شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیر بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس در ادامه ی صحبت های خود اظهار داشت: "ما به شدت در تلاش هستیم تا مشکلات موجود بر سر تامین قطعات مورد نیاز تولید را رفع نمائیم ولی این مسائل تا مدتی وجود خواهند داشت."

بسیاری از تحلیل گران بر این باور هستند که ضعف در تامین مواد اولیه و همچنین سخت افزارهای لازم، می تواند بر روی موفقیت کهکشانی تازه رونمایی شده سامسونگ به جد اثر گذار باشد. اس ۶ اج به خاطر طراحی منحصر به فردش تا کنون از جانب بسیاری از منابع معتبر نقدهایی مثبت را دریافت کرده و همین امر نیز سبب گشته انبوهی از کاربران خواهان تهیه آن گردند.

Shin حاضر نشده است پیش بینی از میزان فروش گلکسی اس ۶، که عرضه ی جهانیش روز جمعه آغاز می گردد، را اعلام نماید ولی ذکر کرده که انتظار دارد فروش آن از پرچمداران پیشین کمپانی متبوعش به مراتب فراتر رود.

پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۵، طی سال گذشته با استقبال خوبی مواجه نشد و همچنین عرضه ی آیفون ۶ و ۶ پلاس از جانب اپل و قدرت گرفتن برخی از فعالان چینی صنعت تلفن های هوشمند همگی دست به دست هم دادند تا یکی از کسب و کارهای موفق غول تکنولوژی کره ای قدری دچار افول گردد. با این وجود آنها امید دارند دو کهکشانی تازه شان بدل به برگ هایی برنده شده و اوضاع را کامل تغییر دهند.

باید منتظر ماند و دید مشکلات موجود بر سر راه عرضه ی اس ۶ اج می توانند باعث شوند برنامه های سامسونگ با اختلال مواجه گردند یا تدبیر هوشمندانه عرضه ی یک نسخه ی معمولی با عنوان اس ۶ خلاهای مورد اشاره را برطرف خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مجتبی
    مجتبی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    سلام بی احترامی نباشه ولی اینا همش شایعه هستش نه بیش.من یک هفته هستش که این گوشیرو دارم 32. و خیلی راحت هم مبایلو تهیه و خریدم بدون هیچ مشکلی.عزیزان این گوشی در خطه تولید جهانی هستش و هیچ مشکلی هم نداره و در حال حاضر هیچ کمبودی هم نداشته اگر مشکلی بود مطمعن باشید به راحتی یافت نمیشد و در حال حاضر در تمام مبایل فروشی های لوکس پیدا میشه..ممنون که خوندید یا علی.

  • mohammadali_aa
    mohammadali_aa | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    کلا بنظرم کار مناسبی نبود معرفی 2 پرچمدار که فرقشون فقط صفحه نمایش خمیدشون باشه!

  • erfaan
    erfaan | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    من که کهکشانی پرچمدار به نظرم فقط گالاکسی نوته .. عاشق فبلتم و نوتبرداری و این جور چیزا .. یه نوت ۵ در کنار یه ایپد ایر ۳ و یه z3 کامپکت .. یا یه نکسوز 9 سال دیگه همراه یه z4 ultra و یه لومیای زیر ۵ اینچ .. یا یک z5 تبلت همراه یه ایفون 6s پلاس با یه z4 compact ..خخخخخ ..

  • بهداد
    بهداد | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    ای وای کاک زشته این صحبتها اونهم توی نت و اینجا برادر من

  • Mr reza
    Mr reza | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴

    سامسونگ توکه نمیتونی تامین کنی برای چی معرفی میکنی؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی