ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری گلکسی J5 و J7 فاش شد

مدتی پیش، سامسونگ تلفن همراه و خوش قیمتی به نام گلکسی جی 1 به بازار عرضه کرد که علاوه بر نمایشگر 4.3 اینچی و 512 مگابایت رم، دوربین 5 مگاپیکسلی و باتری 1850 میلی آمپری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

مدتی پیش، سامسونگ تلفن همراه و خوش قیمتی به نام گلکسی جی 1 به بازار عرضه کرد که علاوه بر نمایشگر 4.3 اینچی و 512 مگابایت رم، دوربین 5 مگاپیکسلی و باتری 1850 میلی آمپری داشت. J1 بسیار ارزان قیمت بود و بازاری مخصوص را هدف قرار گرفته بود. کاربرانی که مایل به داشتن تلفن های هوشمند کارآمد اما ارزان بودند، می توانستند جی 1 را تهیه کنند.

چندی بعد، خبر رسید که سامسونگ می خواهد خط تولید سری J را ادامه داده و دو تلفن همراه دیگر با نام های J5 و J7 منتشر کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

SamMobile خبر می دهد که تلفن های جدید از سری J علاوه بر سخت افزار داخلی متفاوت، نمایشگرهای متفاوتی هم دارند.

گلکسی جی 5 (SM-J500F)، نمایشگر 5 اینچی ال سی دی اچ دی، پردازنده چهارهسته ای اسنپدراگون 410 با سرعت 1.2 گیگاهرتز، رم 1.5 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و درگاه کارت MicroSD نیز روی آن گنجانده شده. همچنین یک باتری 2600 میلی آمپری برای آن در نظر گرفته شده. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل خواهد بود.

در سوی دیگر، گلکسی جی 7 (SM-J700F) نمایشگری مشابه اما 5.5 اینچی دارد. پردازنده هشت هسته ای آن سرعتی بین 1.2 تا 1.5 گیگاهرتز دارد و نام آن Marvel PXA1936 است. 1.5 گیگابایت رم، 4 یا 8 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه MicroSD و باتری 3 هزار میلی آمپری از دیگر مشخصات دستگاه هستند. هر دو دوربین گلکسی جی 7 مشابه گلکسی جی 5 است. البته این امکان هم وجود دارد که دوربین جلو برای هر دو دستگاه به 8 مگاپیکسل هم افزایش یابد.

جی 5 ضخامتی معادل 8.5 میلی متر و وزنی برابر با 149 گرم دارد در حالی که این دو عدد برای برادر بزرگتر، معادل 7.9 میلی متر و 170 گرم است. هر دو دستگاه از اندروید 5.1 آبنبات چوبی بهره می برند و از 4G LTE پشتیبانی به عمل می آورند.

هنوز در مورد جنس بدنه آن ها صحبتی به میان نیامده اما اگر بحث ارزان قیمت بودن سری J باشد، احتمالا این دو تلفن هم به مانند J1 تمام پلاستیکی باشند. J1 اوایل امسال منتشر شده و احتمال می رود که به این زودی ها خبر از معرفی J5 و J7 به صورت رسمی نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • reza
    reza | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    میخوام گوشی بگیرم ه نظرتون j5بگیرم یا j7 کدوم بهتره

  • A.CR7
    A.CR7 | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

    ببخشید کی گوشی j7داره؟ ازش راضی هس؟ میخوام بخرم میترسم خیلی بزرگ باشه یا بد باشه لطفا بهم پاسخ بدید

  • جواد
    جواد | ۱ دی ۱۳۹۴

    من گوشیم مشکل وایفایو داره 3روزه ک خریدمش مشکلش هم اینه ک اگه کسی ب وایفاویو من وصل بشه نمیتواند از دادهایم اصتفاده بده خواهش مندم ک جواب ب من بددید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی