ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت نرم افزاری HTC برای One M9 عملکرد دوربین آن را بهبود می بخشد

پس از معرفی HTC One M9 در ماه گذشته و ارائه اولین بررسی ها، مشخص شد که دوربین جدید و ۲۰ مگاپیکسلی این موبایل به هیچ عنوان از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و سنسور التراپیکسل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

پس از معرفی HTC One M9 در ماه گذشته و ارائه اولین بررسی ها، مشخص شد که دوربین جدید و ۲۰ مگاپیکسلی این موبایل به هیچ عنوان از کیفیت بالایی برخوردار نبوده و سنسور التراپیکسل به کار رفته در M8، تصاویر بهتری را به ثبت می رساند.

شرکت تایوانی بالاخره دست به کار شده و در پاسخی به انتقادها، بروز رسانی جدیدی را برای موبایل مورد بحث ارائه کرده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت Phandroid، این بروز رسانی باعث بهبود کلی شرایط ثبت تصویر در فضاهای داخلی و خارجی، ماکرو و تصاویر به ثبت رسیده توسط فلاش می گردد.

طبق گزارشات، دوربین جلوی One M9 که از فناوری التراپیکسل بهره می گیرد، مشکلی نداشته و در این بروز رسانی دستخوش تغییر نمی گردد. در ادامه مطلب می توانید تصاویر مربوط به مقایسه نسخه نرم افزاری اولیه و بروز رسانی را مشاهده فرمایید.

The-HTC-One-M9-is-getting-a-software-update-that-improves-its-rear-camera

تصاویر مربوط به پیش از بروز رسانی در سمت چپ قرار گرفته اند.

The-HTC-One-M9-is-getting-a-software-update-that-improves-its-rear-camera (1) The-HTC-One-M9-is-getting-a-software-update-that-improves-its-rear-camera (2) The-HTC-One-M9-is-getting-a-software-update-that-improves-its-rear-camera (3) The-HTC-One-M9-is-getting-a-software-update-that-improves-its-rear-camera (4) The-HTC-One-M9-is-getting-a-software-update-that-improves-its-rear-camera (5)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • peyman
    peyman | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    حالا خوبه شما از نزدیک باهاش کار نکردید ... من باهاش کار کردم خواهشا برید تو بازار موبایل چهارسو کار کنید بعد این حرفارو بزنید .... خیلی خوب بود من ک خوشم اومد از دوربینش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی