ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هزینه ۳۸ میلیون دلاری اپل برای تبلیغات تلویزیونی اپل واچ

جا انداختن یک محصول جدید در میان کاربران، حتی برای معتبر ترین شرکت های دنیا هم کار بسیار سختی به حساب می آید. بر همین اساس اپل که به تازگی ساعت هوشمندش را معرفی کرده، ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۹

جا انداختن یک محصول جدید در میان کاربران، حتی برای معتبر ترین شرکت های دنیا هم کار بسیار سختی به حساب می آید. بر همین اساس اپل که به تازگی ساعت هوشمندش را معرفی کرده، هزینه های کلانی را برای تبلیغات این محصول در نظر گرفته است.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، مشخص گشته است که اپل از زمان معرفی ساعت هوشمندش تا کنون، بالغ بر ۳۸ میلیون دلار را صرفا جهت تبلیغات تلویزیونی، هزینه کرده است.

تا کنون نزدیک به ۳۰۰ بار تبلیغات مربوط به اپل واچ از تلویزیون آمریکا پخش شده است. جالب اینکه تمام این آگهی ها در پر مخاطب ترین زمان ها نیز بر روی آنتن رفته اند.

بد نیست بدانید که هزینه های تبلیغات تلویزیونی اپل برای ایفون ۶ و ۶ پلاس در طول ۵ ماه، مبلغ ۴۲ میلیون دلار تخمین زده می شود. با توجه به این موضوع، هزینه ۳۸ میلیون دلاری در این بازه اندک برای اپل واچ، خبر از نگرانی اپل بابت موفقیت این محصول در بازار می دهد.

به هر ترتیب به نظر می رسد که جادوی تبلیغاتی اپل جواب داده است؛ امروز پیش فروش آنلاین اپل واچ آغاز شد و تنها با گذشت چند دقیقه، موجودی اولیه اپل به اتمام رسید. در حالی که قرار بود ساعت ها در تاریخ ۲۴ اپریل به خریداران تحویل داده شوند، پس از اتمام موجودی، این زمان هم اکنون به ۴ تا ۶ هفته رسیده است.

آیا شما هم یکی از مشتریان اپل واچ خواهید بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • حامد لند
    حامد لند | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    دیوونه اید که راجع به اینکه کی بیشتر پول تبلیغات میده با هم بحثو دعوا میکنید.... واقعا بیکارید!

  • بهداد
    بهداد | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    آیا شما هم یکی از مشتریان اپل واچ خواهید بود؟

    اوه ... بله مطمئنا .... لطفا گلدش رو با هلیکوپتر برام بفرستید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی