ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: نبرد مرگبار

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

MORTAL KOMBAT X

screen520x924

دست آخر مورتال کامبت اکس برای iOS از راه رسید. البته توقع تان را بالا نبرید و بدانید که مورتال کامبت تلفن های همراه و تبلت ها قرار نیست به اندازه نسخه پی سی و کنسولی قابلیت در اختیار شما قرار دهد. ضربه ها به چند تکنیک ساده ختم می شوند که با لمس نمایشگر دستگاه امکان پذیر است. جالب اینکه نسخه موبایل بازی با نسخه اصلی در تعامل است و می توانید مبارزان را از طریق نسخه موبایل، روی نسخه کنسولی آزاد کنید.

MORTAL KOMBAT X

MORTAL KOMBAT X

سازنده: Warner Bros قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 826 مگابایت زبان:

Adventures of Poco Eco

unnamed

ماجراجویی پوکو اکو یکی از گرافیکی ترین و زیباترین عناوین سه بعدی اندرویدی اخیر است که با انجام آن واقعا آرامش پیدا می کنید. در واقع هدف این است که با انجام Adventures of Poco Eco مراحلی را پشت سر بگذارید، صداهایی بشنوید، چیزهایی ببینید و احساس تان نوازش شود. توسعه دهندگان بازی در اجرای این امر کاملا موفق عمل کرده اند.

Adventures of Poco Eco

Adventures of Poco Eco

سازنده: POSSIBLE Games قیمت: 2 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 320 مگابایت زبان:

The Bridge

cd2d7a07-2eb3-4019-98ba-1a51f187d160

The Bridge یک بازی معمایی تمام سیاه سفید فوق العاده است که طراحی و معماری عجیب و خطرناک اما بسیار دوست داشتنی دارد. در این بازی باید با قوانین فیزیک بازی کنید و جاذبه را به شوخی بگیرید. به آن سادگی ها هم که فکر می کنید نیست و روی خشن بازی بعد از چند مرحله به شما نشان داده می شود.

The Bridge

The Bridge

سازنده: The Quantum Astrophysicists Guild قیمت: 7 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 94 مگابایت زبان:

Driver Speedboat Paradise

screen520x924 (1)

شبیه ساز قایق رانی را دیگر تجربه نکرده بودید. این بار یوبیسافت به سراغ قایق های پیشرفته و آب های خروشان رفته تا چالش های جدیدی برای شما بیافریند. همانطور که انتظار دارید، تعداد قایق ها متنوع است و هر قایق علاوه بر ظاهر متفاوت، قدرت های مختلفی هم در خود گنجانده است که با پیشروی در مراحل بازی آن ها را به دست خواهید آورد.

Driver Speedboat Paradise

Driver Speedboat Paradise

سازنده: Ubisoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 420 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ebrahim.android
    ebrahim.android | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

    اینم یه بازی قشنگ RTS برای اندورید
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.strategyfirst.timelines

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی