ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی اس ۶ samsung galaxy s6
تکنولوژی

پرچمداران کره ای و تایوانی قبل از عرضه جهانی، از نمونه سال گذشته خود موفق تر بوده اند

از امروز، دهم آوریل، خریداران در ایالات متحده قادر خواهند بود به فروشگاه ها مراجعه کرده و پرچمداران جدید چشم بادومی ها و یا HTC One M9 را یا به شکل قرار دادی و یا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

از امروز، دهم آوریل، خریداران در ایالات متحده قادر خواهند بود به فروشگاه ها مراجعه کرده و پرچمداران جدید چشم بادومی ها و یا HTC One M9 را یا به شکل قرار دادی و یا آنلاک،‌ خریداری کنند.

اگرچه از امروز خرید این محصولات به شکل عمومی آغاز می گردد، اما سرویس دهنده ی مخابراتی به نام T-Mobile، خبر از موفقیت زود هنگام و پیش از عرضه پرچمداران جدید دو شرکت سامسونگ و HTC می دهد.

T-Mobile تعداد پیش سفارش های ثبت شده را برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج به شکل دقیق اعلام ننموده اما به ذکر عبارت «بیش از حد معمول» اکتفا می کند.

این سرویس دهنده مخابراتی همچنین عنوان نموده که تا به این لحظه، پیش سفارش های ثبت شده برای دو موبایل جدید سامسونگ دوبرابر بیشتر از سفارش های Galaxy S5 بوده اند.

جالب اینجاست که بر خلاف انتظار ها، از One M9 نیز استقبال خوبی به عمل آمده است؛ T-Mobile اذعان داشته که در ۱۰ روزی که از ثبت پیش سفارش ها می گذرد، شرکت تایوانی موفق به فروش دو برابر M9 نسبت به پرچمدار سال گذشته اش در همین بازه ی زمانی شده است. سامسونگ هم که امسال برای فروش بیشتر دست به هر کاری می زند و جوایز بسیاری را برای اولین خریدارها در نظر گرفته، به اولین مشتریان کهکشانی های جدید تا پیش از ۱۲ آوریل، یک سال اشتراک رایگان نت فلیکس را هدیه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Ag
    Ag | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

    سامسونگ امسال خیلی خوب بود.

    اچ تی سی خوب نبود ولی بدم نبود.
    به نظرم ضعف های اچ تی سی با آپدیت های نرم افزاری برطرف میشن ، الان با آپدیت جدید واسه دوربین ، اوضاع بهتر شده و واسه باتری هم معمولا چندتا آپدیت میده که اوضاع رو بهتر میکنه ، عمر کمتر باتری نسبت به ام 8 که تازه باتری کوچیک تری داره و پردازنده ی بهینه تر ام 9 ، نشون میده یه ایراد نرم افزاری وجود داره این وسط که احتمالا درست میشه

  • ★Saeed ★saye
    ★Saeed ★saye | ۲۱ فروردین ۱۳۹۴

    دو برابر اس5 که میشه خیلی

    یکی هم به ما برسه :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی