ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه کارت گرافیک GTX 980 به مناسبت 20 سال فعالیت ایسوس در این زمینه

20 سال از آغاز فعالیت ایسوس در حوزه طراحی و ساخت کارت های گرافیک می گذرد و این شرکت تاکنون موفق شده جوایز متعددی را به دلیل کیفیت، طراحی مطلوب و خلاقیت در ساخت این گروه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

20 سال از آغاز فعالیت ایسوس در حوزه طراحی و ساخت کارت های گرافیک می گذرد و این شرکت تاکنون موفق شده جوایز متعددی را به دلیل کیفیت، طراحی مطلوب و خلاقیت در ساخت این گروه از محصولات به خود اختصاص دهد. شرکت مورد بحث به تازگی اقدام به طراحی نسخه ویژه و منحصر بفردی از کارت گرافیک به نام GTX 980 نموده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی این شرکت در این رابطه جلب می نماییم.

با دیجیاتو همراه باشید.

کارت گرافیک GTX 980 که به آخرین پردازنده گرافیکی NVIDIA مجهز است فرکانسی برابر با 1431 مگاهرتز داشته و مجموعه کاملی از فناوریهای انحصاری ایسوس را در خود دارد. نکته قابل توجه در خصوص این کارت گرافیک تعداد محدود و طراحی زیبا و طلایی رنگش است که آن را به یک ابزار منحصربفرد و ارزشمند تبدیل کرده. به علاوه این کارت گرافیک در نسخه ویژه سفید رنگی از سری Turbo نیز ارائه می شود که طراحی مدرنی داشته و برای استفاده در پیکربندی SLI بسیار مناسب است.

شرکت ایسوس تاریخچه و سابقه قدرتمندی در حوزه خلاقیت داشته و همواره یکی از نام های پیشرو و الهام بخش بوده است. به همین منظور و به مناسب 20 سال تولید کارت های گرافیکی، دست به خلاقیت جدیدی زده و نسخه اختصاصی و محدودی از کارت گرافیک GTX 980 را با طراحی منحصر بفرد و متفاوت و به همراه ویژگی های متعددی از جمله Memory Defroster، سیستم خنک کنندگی DirectCU ، فناوری فن 0dB، فناوری Digi+ VRM و تجهیزات Super Alloy Power، سیستم مونیتورینگ GPU Tweak و نرم افزارهای اختصاصی تنظیمات کارت گرافیک عرضه کرده است. طراحی، ساخت و پیاده سازی مجموعه کاملی از امکانات اختصاصی، ایسوس را به تولید کننده سریعترین، خنک ترین و کم صداترین کارت های گرافیک موجود در دنیا بدل کرده است.

از سال 1996 تا کنون ایسوس به صورت مداوم در حال ارائه فناوریهای نوینی بوده که صنعت ساخت کارت های گرافیک را تحت تاثیر قرار داده و دستخوش تغییر کرده است:

سال 1998:  ارائه استاندارد جدید صنعتی با تولید نخستین کارت گرافیک مجهز به هیت سینک و فن خنک کنندگی و پایداری بهینه

سال 2002: ارائه استاندارد جدید صنعتی با تولید نخستین کارت گرافیک مجهز به PCB سیاه

سال 2007: معرفی نخستین کارت گرافیک اکسترنال با نام XG Station که امکان کنترل فیزیکی سرعت کلاک را در اختیار کاربران قرار داد و به نمایشگری مجهز شده بود که اطلاعات مربوط به عملکرد کارت مانند دمای پردازنده گرافیکی و سرعت فن را نشان می داد.

سال 2008: ساخت اولین کارت گرافیک ROG به نام ROG Matrix EN9600/ EN9800 GT. این کارت گرافیک با هدف انجام عملیات اورکلاکینگ به صورت ساده و کاربرپسند ساخته شده بود و الهام بخش نسل های بعدی کارت های سری ROG شد.

سال 2010: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت نخستین راه حل خنک کنندگی با استفاده از لوله های مسی در ارتباط مستقیم با GPU

سال 2011: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت تجهیزات Super Alloy Power که حداکثر عملکرد و پایداری را با کمترین میزان مصرف انرژی و تولید حرارت تضمین میکرد. تجیهزات Super Alloy Component تا به امروز در تمامی کارت های گرافیک ایسوس پیاده سازی می شوند.

سال 2013: ارائه استاندارد جدید صنعتی با ساخت نخستین راه حل خنک کنندگی هیبرید هوا/مایع در کارت گرافیک ROG Poseidon.

سال 2014: ارائه استاندارد جدید صنعتی با معرفی کارتهای گرافیک سری Strix به همراه فناوری پیشرفته Direct CU و 0dB-fan که به گیمرها امکان تجربه بازی در سکوت کامل را می دهد.

تعهد ایسوس به تضمین خلاقیت، کیفیت و عملکرد کارت های گرافیک خود اعتبار و محبوبیت قابل توجهی را در میان کاربران، اصحاب رسانه و گیمرها برای آن به همراه داشته است. در بیشتر موارد گیمرها و کاربران حرفه ای کارت های گرافیک ایسوس را به دلیل عملکرد قدرتمندی آن ها به سایر رقبا ترجیح میدهند. ایسوس پرفروشترین و برنده بیشترین جایزه در حوزه کارت های گرافیک است و نتایج نظر سنجی HWBot نشان می دهد که محبوب ترین برند در میان گیمرها و اورکلاکرها است.

GOLD20TH-GTX980-P-4GD5_Layer GOLD20TH-GTX980-P-4GD5_2D

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • S.A.S
    S.A.S | ۱ مهر ۱۳۹۴

    در صنعت تکنولوژی بهترین ها رو میخواین فقط ASUS

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی