ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Infinit؛ اپلیکیشنی برای تبادل سریع فایل های حجیم بین پلتفرم های مختلف

برای انتقال فایل های حجیم، عاقلانه است که به جای استفاده از تکنولوژی های قدیمی، از روش های جدید و پرسرعت استفاده کنیم. Infinit اپلیکیشنی است که با آن می توان به صورت پوینت تو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

برای انتقال فایل های حجیم، عاقلانه است که به جای استفاده از تکنولوژی های قدیمی، از روش های جدید و پرسرعت استفاده کنیم. Infinit اپلیکیشنی است که با آن می توان به صورت پوینت تو پوینت، عکس، ویدئو، موزیک و اسناد را با حجمی نامحدود به سرعت در میان پلتفرم های مختلف منتقل نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با ورود به اینفینیت، نخستین کار ساخت یک حساب کاربریست؛ سپس باید وارد بخش انتخاب فایل از محیط گالری شوید. هر تعداد فایل را می توانید در این بخش برگزینید و سپس، آن را به سایر دستگاه ها بفرستید. اما اینفینیت چه تفاوتی با سایر اپلیکیشن های ارسال فایل دارد؟

نخستین تفاوت، تبادل بسیار سریع اطلاعات بین چند پلتفرم است. فایلی با حجم 2 گیگابایت در اینفینیت می تواند در زمانی کمتر از ده دقیقه، بین پلتفرم های اندروید، iOS، مک و ویندوز مبادله شود.

Infinit 2

به غیر از این، فایل های مورد نظر را می توان به کسی که از اینفینیت استفاده نمی کند هم فرستاد. بدین صورت که شما محتوایی را در این اپلیکیشن آپلود کرده و لینک دانلود آن را به صورت پیامک به مخاطبین تلفن خود ارسال می کنید.

در این پیامک، فایل ارسالی به صورت لینک کوتاه و به همراه مشخصاتی مثل فرمت و حجم فایل و همچنین کد دسترسی برای مخاطب ارسال می شود. سپس وی می تواند با نصب اپلیکیشن یا به صورت مستقیم آن را دانلود کند.

بزرگترین مزایای اینفینیت مالتی پلتفرم بودن و ارتباط امنی است که بین دو دستگاه با سیستم های عامل مختلف برقرار می کند. برای دانلود نسخه های iOS و اندروید می توانید از لینک های پایین و برای بهره گیری از آن در مک و ویندوز، به وبسایت اینفینیت مراجعه نمایید.

Infinit

Infinit

سازنده: .Infinit International, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 29.9 / 11 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • amin
    amin | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

    سلام دوستان این برنامه به اینترنت نیاز داره چون من اینترنتو قطع کردم با wifi خالی کار نداد. نمیدونم از ترافیک اینترنتم استفاده میکنه یا نه! کسی چک کرد بگه

  • امیر
    امیر | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    zapya از همه بهتره من shareit هم استفاده کردم اولا کار با زاپیا برام راحت تر بود این همه هم تبلیغ سرعت shareit میکردن تست کردم با زاپیا هیچ فرقی نداشت در ضمن با خود زاپیا میتونی خودشو واسه هر کسی بلوتوث کنی تازه ورژن 3 به بعد هم خیلی محیطش قشنگ تر شده و مطمئنا زیباتر از shareit

  • مهدی
    مهدی | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    برنامه مزخرفی هست :|

    برای ارسال عکس از کامپیوتر به گوشی چندین دقیقه طول کشید برای ارسالش

    والا کپی کردن فایل زودتر انجام میشد

  • Hamed_Final
    Hamed_Final | ۲۳ فروردین ۱۳۹۴

    ShareIt بهترین و اولین برنامه ای است که از هر وسیله ای امکان ارسال داده را به یکدیگر میده !
    همچنین باسرعت ترین و ساده ترین برنامه میباشد !
    دوستان عزیز اگه استفاده کنین میبینین که در بین بقیه برنامه های که برای انتقال داده میان دستگاه های مثل موبایل و Pc و تبلت و لب تاب ساخته شده این برنامه بهترین گزینه میباشد.

  • سعید
    سعید | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    Zapya و infinit رو كسايي استفاده ميكنن كه تا حالا از shareit استفاده نكردن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی