ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: پیش فروش اپل واچ فوق العاده بوده است

تیم کوک مدیر عامل اپل طی بازدیدش از یکی از فروشگاه های این شرکت در کالیفرنیا به کانال اقتصادی CNBC گفت که میزان پیش سفارش ها برای اپل واچ عالی بوده و پاسخ مشتریان نیز به این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

تیم کوک مدیر عامل اپل طی بازدیدش از یکی از فروشگاه های این شرکت در کالیفرنیا به کانال اقتصادی CNBC گفت که میزان پیش سفارش ها برای اپل واچ عالی بوده و پاسخ مشتریان نیز به این ساعت را «فوق العاده» توصیف کرد.

کوکل همچنین به خبرنگاران گفت که در میان مدل های مختلف این گجت، بیشتر از همه نوع استیل با بند سفید را دوست دارد.

گفتنی است که دریافت سفارش برای اپل واچ از ساعت 3:01 بامداد به وقت نواحی شرقی ایالات متحده آمریکا در روز 21 فروردین ماه آغاز شد و ارزان ترین مدل آن نیز که Sport نام دارد با قیمتی برابر با 349 دلار سفارش گذاری شد و گران ترین نوعش یعنی ادیشن هم تا 17 هزار دلار رسید.

تیم کوک در صحبتهایش گفت: «ما بازخورد فوق العاده ای را از سوی مشتریانمان دریافت کرده ایم و سفارشات نیز برای این محصول به همین صورت بوده است.»

ناگفته نماند که تنها چند ساعت پس از شروع دریافت سفارشات، کل موجودی فروشگاه های این شرکت تمام شد. فرایند ارسال ساعت های سفارش گذاری شده از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه امسال شروع می شود اما طبق اعلام شرکت سازنده، تحویل برخی از مدل های این محصول با تاخیر روبرو بوده و احتمالا تا به تیر یا خرداد کشیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۲ فروردین ۱۳۹۴

    اصلا کاریتون نباشه کاربردی یا نه ... بدرد بخور هست یا نه .... میدونید کل دلالهای دنیا هجوم آوردن برای خرید که بتونن بعدا با خداد دلار سود ساعتها رو بفروشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی