ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نخستین کپی تلفن هوشمند Galaxy S6 edge در چین زاده خواهد شد

تا به امروز حرف و حدیث های زیادی در مورد تلفن هوشمند ZTE Nubia Z9 منتشر شده و تردیدی نخواهد بود که این موبایل کاربران بسیاری را با خود همراه خواهد کرد. این محصول یک موبایل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

تا به امروز حرف و حدیث های زیادی در مورد تلفن هوشمند ZTE Nubia Z9 منتشر شده و تردیدی نخواهد بود که این موبایل کاربران بسیاری را با خود همراه خواهد کرد.

این محصول یک موبایل چینی دیگر است که حاشیه بسیار کمی دارد و مهم تر از آن اینکه، همراه با برند Nubia از ZTE ارائه می گردد. تلفن های هوشمند این کمپانی در خارج از مرزهای چین طرفداران زیادی ندارند و این نشان می دهد که شرکت سازنده هنوز هم راه درازی را برای حرکت به سمت بازارهای جهانی در پیش دارد.

اما این موضوع دلیل نمی شود که امکانات و طراحی خوب محصولات ZTE را نادیده بگیریم و باید به اطلاع تان برسانیم که محصول جدید آن، آنطور که در شایعات آمده هر دوی این خصوصیات را در خود دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در این رابطه بدانید.

همانطور که در رندر جدید منتشر شده از این دستگاه می بینید، لبه های نمایشگر درست مانند Galaxy S6 edge دارای خمیدگی هستند و صفحه نمایش نیز در داخل یک قاب فلزی محکم جای گرفته است.

البته باید یادآور شویم هنوز مشخص نیست که این نمایشگر از نوع AMOLED است یا خیر اما احتمالا در محصول جدید ZTE همچون برادر چینی اش (موبایل Oppo) از ترفند دیگری برای خمیده کردن لبه ها بهره گرفته شده است.

در مورد مشخصات و امکانات این دستگاه هم باید بگوییم که احتمالا با یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل روبرو هستیم که در کنار یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 810 یا نوع شش هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 808 مورد استفاده قرار گرفته و هر دویشان خشنودی کاربران را به دنبال خواهند داشت.

3 یا 4 گیگابایت رم و یک اسکنر اثر انگشت که در دکمه هوم کار گذاشته شده دیگر امکانات احتمالی این تلفن هوشمند را تشکیل می دهند.

با در نظر داشتن امکانات و خصوصیات ذکر شده، انتظار می رود که Nubia Z9 اسمارت فون جالبی باشد و این مسأله که مرتبا شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر تازه ای از آن هستیم هم حکایت از آن دارد که به زودی چشمانمان به جمال آن روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • delta7
    delta7 | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    خیلی وقته اومده که
    توی بازار هم هست
    http://www.gsmarena.com/zte_nubia_z9_max-7116.php

  • آقـآی / ســیـــن . وآو /
    آقـآی / ســیـــن . وآو / | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    s6 edge + i phone 6 + sony z3 = این شــــاهکار :|

    یکـمی هم از جـلو بالا پایینش شبیه htcعه ...

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    خدا نکنه سرنوشت تکنولوژی بیوفته دست این چینی ها :|
    بذار ی مدت بگذره بعد کپی کن :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی