ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به تلفن هوشمند Zenfone 2 ZE551ML از ایسوس [تماشا کنید]

در ماه ژانویه و طی برگزاری نمایشگاه CES کمپانی ایسوس از تلفن هوشمند Zenfone 2 خود پرده برداشت و این محصول به خاطر بهره مندی از پردازنده ای قدرتمند، چهار گیگابایت حافظه ی رم، نمایشگر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

در ماه ژانویه و طی برگزاری نمایشگاه CES کمپانی ایسوس از تلفن هوشمند Zenfone 2 خود پرده برداشت و این محصول به خاطر بهره مندی از پردازنده ای قدرتمند، چهار گیگابایت حافظه ی رم، نمایشگر ۵.۵ اینچی و در نهایت قیمت ۲۰۰ دلاریش توجهات زیادی را به خود جلب نمود.

البته کمی بعد مشخص شد که Zenfone 2 تنها یک اسمارت فون نیست و بلکه برندی به حساب می آید که شامل خانواده ای از تلفن های هوشمند کمپانی تولید کننده اش می شود. وب سایت معتبر GSMArena اخیراً توانسته به مدل ZE551ML از خانواده ی مذکور دسترسی پیدا کند و نگاهی نزدیک به آن داشته باشد.

این مدل دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P بوده و از دو گیگابایت حافظه ی رم در کنار پردازنده ی اتم Z3560 اینتل بهره می برد. پردازنده ی چهار هسته ای مورد بحث سرعت کلاکی برابر با ۱.۸۳ گیگاهرتز دارد و ناگفته نماند که ایسوس در یکی از دیگر مدل های Zenfone 2 از پردازنده ی اتم Z3580 استفاده نموده که سرعت پردازشی آن به ۲.۳ گیگاهرتز می رسد.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئوی نگاه نزدیک به Zenfone 2 ZE551ML را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    چقد زشته حالم بد شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی