ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کوالکام منتشر کرد: اپلیکیشن Trepn Profiler برای آنالیز قدرت و عملکرد CPU موبایل

کوالکام امروز صبح با عرضه اپلیکیشنی برای گجت های اندرویدی همگان را غافلگیر کرد. این اپ جدید Trepn Profiler نام دارد و وظیفه اش آنالیز عملکرد دستگاه هایی است که از پردازنده های اسنپدراگون کوالکام به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

کوالکام امروز صبح با عرضه اپلیکیشنی برای گجت های اندرویدی همگان را غافلگیر کرد. این اپ جدید Trepn Profiler نام دارد و وظیفه اش آنالیز عملکرد دستگاه هایی است که از پردازنده های اسنپدراگون کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می برند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Trepn که از دسته اپلیکیشن های پروفایلر (آنالیزور پویای برنامه ها) است، طوری طراحی شده که هم کاربران عادی و هم حرفه ای ها بتوانند از آن استفاده کنند. اطلاعات آن می تواند کاربران مبتدی را در یافتن اپلیکیشن هایی که بیش از حد از سی پی یو کار می کشند، یا دیتا و باتری زیادی مصرف می کنند، یاری کند.

اما اگر توسعه دهنده هستید یا صرفا به امتحان کرنل های متفرقه، رام یا اپلیکیشن های تولید شده در تالار گفتگوی XDA Developers علاقه دارید، Trepn می تواند در سنجش عملکرد و بهینه سازی دستگاه های مجهز به پردازنده های اسنپدراگون به کارتان بیاید.

Trepn Profiler 2

از جمله قابلیت های کلیدی این اپلیکیشن می توان به نمایش عملکرد بارگذاری هر هسته منفرد سی پی یو به صورت زنده، فرکانس و بارگذاری پردازنده گرافیکی، میزان استفاده از اینترنت و همچنین شارژ باتری به میلی وات اشاره نمود. این اطلاعات در قسمت بالای اپلیکیشن ها به نمایش در می آیند، بنابراین همیشه از وضعیت آنها آگاه خواهید بود.

اما از قابلیت های پیشرفته Trepn می توان به تحلیل آفلاین داده ها اشاره کرد که به لطف آن کاربر قادر است داده های پروفایل را ذخیره نموده و بعدا اقدام به آنالیز آنها کند. همچنین نمایش بازده مطلق یا دلتای باتری در واحدهای میلی وات یا میلی آمپر از دیگر امکانات آن هستند.

کاربران قادرند از میان 33 دیتا پوینت به انتخاب پرداخته و دو مورد را در یک صفحه مشاهده کنند. برای دسترسی سریع تر نیز می توان به ذخیره کردن آنها اقدام نمود.

Trepn Profiler 3

ضمنا فواصل جمع آوری دیتا، برای کاهش زمان بارگذاری می تواند تقلیل یابد تا کار برای پروفایل کردن های طولانی آسان تر شود. توسعه دهندگان همچنین می توانند از قابلیت های دیگری همچون External Control، Android Intents و ابزارهای اندازه گیری قدرت Per-rail لذت ببرند.

اپلیکیشن Trepn Profiler را می توانید هم اکنون از گوگل پلی دریافت کنید.

Trepn Profiler

Trepn Profiler

سازنده: .Qualcomm Innovation Center, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سمانه معیری
    سمانه معیری | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    دیجیاتو بخش نرم افزارت خیلی بی کیفیت شده! نرم افزارهایی معرفی کردید که ممکنه برای خیلی ها هیچوقت مورد استفاده قرار نگیره... معذرت بابت انتقاد :(

  • ممّد میتی
    ممّد میتی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    يعني اگه چيپ ديوايسمون كوالكام و اسنپدراگون نباشه نصب نميشه و كاربردي نداره واسمون؟

  • Shm
    Shm | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    مدتها بود دنبال یه نرم افزار خوب مثل Task Manager ویندوز می گشتم ...
    خیلی نرم افزار عالی هست برای چیپ های کوالکام ...
    خیلی کمک می کنه واسه تشخیص اینکه کدوم نرم افزار چه مقدار از GPU و CPU استفاده می کنه و میزان استفاده کامل از PCU کامل نشون می ده با جزئیات ...
    خیلی نرم افزار خوبی هست ....

  • عیسی
    عیسی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    زده رو دست همه........ وقتی کوالکام پشت این نرم افزار باشه خیال همه راحت باشه :)

مطالب پیشنهادی