ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه سه تلفن هوشمند جدید از سونی در سه ماهه چهارم سال [شایعه]

در حالی که هنوز پرچمدار امسال سونی یعنی همان اکسپریا Z4 معرفی نشده، شایعاتی منتشر گشته که نشان می دهد به زودی شاهد رونمایی از موبایل های دیگری به نام های Xperia Z5، Sony Xperia Z5 Compact ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

در حالی که هنوز پرچمدار امسال سونی یعنی همان اکسپریا Z4 معرفی نشده، شایعاتی منتشر گشته که نشان می دهد به زودی شاهد رونمایی از موبایل های دیگری به نام های Xperia Z5، Sony Xperia Z5 Compact و Sony Xperia Z5 Ultra از سوی کمپانی مذکور خواهیم بود.

از طرفی، براساس گزارشی که روز گذشته منتشر گردید، پرچمدار آتی سونی تا اواسط امسال رونمایی می گردد که بسیاری از هواداران این شرکت ژاپنی از شنیدن این خبر خوشحال شدند.

اما شایعات جدید نشان از آن دارند که سونی تصمیم گرفته به گذشته باز گردد و رونمایی از تلفن های هوشمند جدیدش را به سه ماهه آخر سال موکول نماید. از همین رو اگر چیپست اسنپدراگون 820 تا بازه زمانی یاد شده آماده نباشد، احتمالا رونمایی از موبایل Xperia Z5 به ماه ژانویه سال بعد موکول می گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر برنامه ریزی سونی به این صورت بود که هر شش ماه یکبار، پرچمدار جدیدش را به بازار عرضه کند اما فروش ناموفق محصولاتش باعث شد که تصمیم بگیرد جدول زمانبندی خود را کنار بگذارد و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، مشخص خواهد شد که این شرکت سودای تغییرات جدیدی را در سر دارد.

براساس این شایعه، Xperia Z5 و Xperia Z5 Ultra هر دو مجهز به چیپست اسنپدراگون 820 خواهند بود اما مشخص نیست که آیا این تراشه برای موبایل Xperia Z5 Compact نیز در نظر گرفته شده یا خیر.

علاوه بر این، آنطور که در خبر آمده، فبلت Xperia Z5 نخستین محصول سونی خواهد بود که به اسکنر اثر انگشت مجهز گردیده و پیش بینی می شود که شرکت سازنده از تکنولوژی تشخیص فراصوتی  Sense ID کوالکام در آن بهره گرفته باشد.

برخلاف Xperia Z4 که رزلوشن نمایشگر آن در برخی از بازارها برابر با 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود، موبایل های Sony Xperia Z5 و Xperia Z5 Ultra در تمامی مناطق همراه با نمایشگرهای QHD و همچنین چهار گیگابایت رم ارائه می گردند.

علاوه بر این، سری Xperia Z5 همراه با یک دوربین جدید عرضه خواهند شدِ هرچند که فاقد سیستم تثبیت گر عکس ( OIS) هستند و آنطور که در این گزارش ذکر شده، سونی تا رسیدن به آن دوران نیاز به یک یا دو سال زمان دارد.

و به آنها که همیشه از تغییر نکردن طراحی محصولات سونی گلایه دارند باید بگوییم که طبق این شایعه، تلفن های هوشمند یاد شده با طراحی کاملا جدید و متفاوت به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Sami Pourali
    Sami Pourali | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

    منتظر Z5 Compact ام...
    اگه درپوش micro USB حذف شه. با سخت افزار قوی, حاشیه کم اطراف صفحه نمایش (مثلZ3 Compact) و رابط کاربری جدید سونی یه گوشی فوق العاده از آب در میاد...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی