ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کاوش در اعماق زمین در بازی ایرانی “حفاری بی نهایت”

استودیوی بازی سازی سورنا به عنوان یک شرکت مستقل فعال در این حوزه، با عنوان استراتژیک سیاوش به گیمرهای ایرانی معرفی شد. این تیم وطنی در جدیدترین تلاشش به سراغ پلتفرم موبایل رفته و با "حفاری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

استودیوی بازی سازی سورنا به عنوان یک شرکت مستقل فعال در این حوزه، با عنوان استراتژیک سیاوش به گیمرهای ایرانی معرفی شد.

این تیم وطنی در جدیدترین تلاشش به سراغ پلتفرم موبایل رفته و با "حفاری بی نهایت"، این بار کاربران میلیونی سیستم عامل اندروید را هدف گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

حفاری بی نهایت گیم پلی فوق العاده ساده اما درگیرکننده ای دارد. کاراکتر اصلی بازی، موش کوری است که در اعماق زمین به دنبال طلا و سنگ های قیمتی مشغول حفاریست.

پیش روی او مکعب های طلا، سنگ و شیشه قرار دارند و کاری که شما در بازی انجام می دهید، فشردن آیکن همرنگ با مکعبیست که در مسیرتان قرار می گیرد.

این کار را باید پیش از اتمام زمان، با نهایت سرعت و بدون اشتباه انجام دهید. هر قدر سرعت پیشروی بیشتری داشته باشید، زمان و امتیاز بیشتری هم کسب می کنید.

SID 1

حفاری بی نهایت همانطور که از اسمش پیداست، یک عنوان بی پایان است و بازی در آن تا جایی ادامه می یابد که در اثر بر هم خوردن تمرکز و زدن دکمه های اشتباهی، زمانتان به پایان برسد.

بازی در عین سرگرم کننده بودن، کمی خسته کننده هم می شود؛ چرا که در آن خبری از دشمن، موانع، تله یا حتی یک شی متحرک نخواهد بود. فقط و فقط یک موش کور را می بینید و یک مسیر صاف پر از سنگ های آماده خرد شدن. اما شاید رقابت با دوستان فیسبوکی و جدال در جدول رده بندی بتواند بازی را کمی از یکنواختی دربیاورد.

حفاری بی نهایت به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ پرداخت درون برنامه ای قابل بازیست؛ هر چند ممکن است برای ادامه بازی پس از یک بار سوختن، ناچار شوید که یک ویدئوی تبلیغاتی چند ثانیه ای را مشاهده کنید.

این بازی فعلا برای گجت های اندرویدی آماده شده و به نظر می رسد که باید انتظار نسخه iOS آن را هم در آینده ای نزدیک داشته باشیم.

حفاری بی نهایت

حفاری بی نهایت

سازنده: استودیو بازی سازی سورنا قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • alireza
    alireza | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    کپی دقیق از بازی Pocket Mine
    https://play.google.com/store/apps/details?id=ca.roofdog.pocketmine&hl=en

    https://itunes.apple.com/us/app/pocket-mine/id585528957?mt=8

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی